Blir spennende det da, jaPappaen er langhåret, så er spent på hvordan de blir![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende det da, jaPappaen er langhåret, så er spent på hvordan de blir![]()
Uff da. Var ikke meningenSå dere mener jeg er tafatt også nå
Nei vet dere hva, nå ble jeg skikkelig såra og vonbroten![]()
alle er vi midlertidige, men dyr er mer midlertidige familiemedlemmer enn mennesker sånn på generell basis, ettersom vi selv og ungene har mer enn 12-14 års forventet levetid. Og den hunden vi har har altså brukt opp 12 av disse 12-14 og har således 0-2 igjen. Derfor utsetter vi gulvbytte til hun ikke lenger skal lage hakk i det med klærene sineJa vi er vel alle midlertidig i grunn![]()
Så moroMoahahaha! Har kjøpt kinobilletter til fredag
Grattis med dagen til meg, vi skal være barnslige og se Minions i 3D![]()
![]()
Ååh...heldig du erNå kom mannen hjem fra jobb med en sånn liten bøtte yoghurtis, med jordbær! Yumm♥
Så flink du har værtI dag har jeg vasket ned soverommet og fått på plass bedside criben min. Bestemt at den skal males allikevel da, så må bare finne meg en fargeogså skal jeg få på fronten...
Vis vedlegget 124179
Du og? Alle sier at du blir jo brun når rødfargen gårbort...Jeg har kun 2 fargevarianter; hvit og rød![]()
Så fint det bleI dag har jeg vasket ned soverommet og fått på plass bedside criben min. Bestemt at den skal males allikevel da, så må bare finne meg en fargeogså skal jeg få på fronten...
Vis vedlegget 124179
Du gjentar deg selvDu er rar![]()
HahaJeg har kun 2 fargevarianter; hvit og rød![]()
Så fin den var.I dag har jeg vasket ned soverommet og fått på plass bedside criben min. Bestemt at den skal males allikevel da, så må bare finne meg en fargeogså skal jeg få på fronten...
Vis vedlegget 124179
Har Kengu ekko?Du gjentar deg selv![]()
Er noen fordeler med å ha en mann som driver å flyr på jobb i tide og utide etter arbeidstidÅåh...heldig du er![]()
Fått på sg kortebukse-pysjGutta her har kastet dyna også![]()
Tåler du dem ikke?Nei jeg gjør det
Samme herDu og? Alle sier at du blir jo brun når rødfargen gårbort...
Tenk at nei jeg blir ikke det jeg
Hvit --> rød ---> hvit
Håper de legger seg snartDa får du nyte det etter at svigerforeldrene er i seng![]()
Ååå, så fint daI dag har jeg vasket ned soverommet og fått på plass bedside criben min. Bestemt at den skal males allikevel da, så må bare finne meg en fargeogså skal jeg få på fronten...
Vis vedlegget 124179
Gratulerer masse med 1/3 årsdagen...Fått på sg kortebukse-pysj
Hun er forresten akkurat 4mbd i dag![]()