Skravletråd Juli.

Hehe, nei absolutt ikke! Har dere mye utstyr dere må kjøpe til neste kommer?

Tjaa, noe...men har vel det meste. Skal ha tripp trapp stol til mageboeren også. Lik guttungen sin i sort. Ny vogn for guttungen bruker sin enda. En babycall til...

Da sover endelig U igjen etter at frøkna var glad for å se han når de kom fra toget og vekket han.
Mannen holder på å legge de eldste.
Snart er det fred og ro i heimen..

Ja, det var temmelig varmt! Vi måtte finne frem badebassenget til veslegutten i kveld og så tok vi kveldsbadet ute

Det skjønner jeg godt :) det kunne frøkna gjort og, hadde det ikke hvert for at jeg ikke gidder å bære ut vannet :P

Tjaa, noe...men har vel det meste. Skal ha tripp trapp stol til mageboeren også. Lik guttungen sin i sort. Ny vogn for guttungen bruker sin enda. En babycall til...
Åh, ja du viste meg jo den vogna dere skulle kjøpe! Såå fin!! Viste den til mannen, da svarte han bare "jah.. Aktuelt å bruke SÅ mye på ei vogn" :(

Vet det er fei årstid da men jeg er så happy. køptemeg bergans myrull idag,endelig fikk jeg kjøpt meg en også

Åh, ja du viste meg jo den vogna dere skulle kjøpe! Såå fin!! Viste den til mannen, da svarte han bare "jah.. Aktuelt å bruke SÅ mye på ei vogn" :(

Ja, men nå fant jeg en annen i dag da...men silvercross jeg har sikla på ja...vi får se hva vi ender på.
Hva mener han er ok pris da:P?

Back
Topp