Skravletråd Juli.

Tagg i vei:p
Vel....tror neppe det...men tiden får vise...sist mnd tenkte jeg 1500 og endte på 700 og noe...ikke hatt tid til å skravle:p
Nå sa musemor at kravet er 2000 og ikke 2500 da:). Ja, nei... Jeg vet ikke helt selv. Får skravle litt og se hvordan det går. Skal du ha no ferie i juli?

Nå sa musemor at kravet er 2000 og ikke 2500 da:). Ja, nei... Jeg vet ikke helt selv. Får skravle litt og se hvordan det går. Skal du ha no ferie i juli?

Jada, fikk med meg det jeg også. En del mindre, så kan jo være. Tar det som det kommer:)
Har ferie nå:D

Skjønner jeg godt:D Du trengte ?:D
Jepp! Vi har jo nesten ingenting fra forrige gang (mesteparten var lånt, og er nå levert tilbake), så vi trenger det meste av utstyr vi nå:) Derfor må jeg innrømme det hadde vært moro å klare juli-krabet også og vært med i trekning av bilstol:P

Vi har.

Enebolig med et mål tomt, i enden av en blindvei. Fire soverom og veranda på begge sider av huset.

Mye kunne jeg tenkt meg annerledes med huset, men plasseringen er fantastisk, utsikten, roen og plassen.

Heldige dere :)

Jepp! Vi har jo nesten ingenting fra forrige gang (mesteparten var lånt, og er nå levert tilbake), så vi trenger det meste av utstyr vi nå:) Derfor må jeg innrømme det hadde vært moro å klare juli-krabet også og vært med i trekning av bilstol:p

Skjønner:) Ikke vært feil det nei;):D

Back
Topp