Nå sa musemor at kravet er 2000 og ikke 2500 daTagg i vei
Vel....tror neppe det...men tiden får vise...sist mnd tenkte jeg 1500 og endte på 700 og noe...ikke hatt tid til å skravle![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå sa musemor at kravet er 2000 og ikke 2500 daTagg i vei
Vel....tror neppe det...men tiden får vise...sist mnd tenkte jeg 1500 og endte på 700 og noe...ikke hatt tid til å skravle![]()
Kos deg duGubben er hos frisøren og spurte om å kjøpe med noe hjem. Har lyst på kebab is brus sjokolade kokosboller....
Men bikinien skal på om to uker, så er vel best å ikke svare![]()
Nei bare vt mange er fornøydeMhm, erfaringer`??
Elsker den byen!Ahhh, gøy!! Nice by!![]()
Så bra. Har du ferie nå?Alt er helt topp![]()
Jo, for jeg har ikke vært her mye idagHvilken smak?
Her ble det jordbær![]()
Det ble endretÅåja, huska feil jeg da![]()
Nå sa musemor at kravet er 2000 og ikke 2500 da. Ja, nei... Jeg vet ikke helt selv. Får skravle litt og se hvordan det går. Skal du ha no ferie i juli?
Ja men jeg ble fattig..Å jaså artig!
God kveldGod kveld damer! For en herlig dag vi har hatt herHvordan har dagen deres vært?
Jepp! Vi har jo nesten ingenting fra forrige gang (mesteparten var lånt, og er nå levert tilbake), så vi trenger det meste av utstyr vi nåSkjønner jeg godtDu trengte ?
![]()
Likevel er du forbi oss andreJo, for jeg har ikke vært her mye idag![]()
Det er braNei bare vt mange er fornøyde
Elsker den byen!
Kanskje du er det?!Tusen takkfølte det liksom på meg at 7.plassen var fin å ha
Kanskje jeg er synsk
![]()
Jeg er syk i hode, så det er bra du ikke sammenligner![]()
God kveld damer! For en herlig dag vi har hatt herHvordan har dagen deres vært?
Vi har.
Enebolig med et mål tomt, i enden av en blindvei. Fire soverom og veranda på begge sider av huset.
Mye kunne jeg tenkt meg annerledes med huset, men plasseringen er fantastisk, utsikten, roen og plassen.
Jepp! Vi har jo nesten ingenting fra forrige gang (mesteparten var lånt, og er nå levert tilbake), så vi trenger det meste av utstyr vi nåDerfor må jeg innrømme det hadde vært moro å klare juli-krabet også og vært med i trekning av bilstol
![]()
Åja, da huska jenille feil daDet ble endret![]()