Nei, så vi må nyte det når det er.
Absolutt! Blir dårlig igjen på søndag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, så vi må nyte det når det er.
En guttSå spennende.
Har du noen magefølelse på hva det er som gjemmer seg der inne?
Fredag her. RegnAbsolutt! Blir dårlig igjen på søndag...
Leier dere idag eller eier i blokk?per nå så leier vi leilighet, men gleder oss til den dagen vi kan kjøpe noe eget
Hus med plen stoor veranda er det jeg drømmer om
![]()
Vi leier leilighet i blokk ja
Og siden vi bare har ett soverom, må vi nok begynne å lete snart... For om noen dager/uker blir vi 3
Drømmer også om både plen og stor terrasse!![]()
Kanskje ikke veldig langt unnaIdag tenker jeg![]()
Kanskje greit med ekstra plass og 2 soverom når dere blir flereVi flytta 1 mai til en dobbel så stor leilighet med 2 soverom siden vi også blir 3 om noen dager/uker
Veeldig deilig med større plass
![]()
Vi bodde i leilighet i blokk med bare et soverom frem til eldste var 1,5 år.Vi leier leilighet i blokk ja
Og siden vi bare har ett soverom, må vi nok begynne å lete snart... For om noen dager/uker blir vi 3
Drømmer også om både plen og stor terrasse!![]()
Fredag her. Regn
Jeg er jo en optimistÅ ha et slikt mål i ferietiden? Det trur jeg kanskje er vel optimistisk haha![]()
Sånn er det jo alltid de første dagene i en månedHer er jeg borte en liten stund og så skravler dere 8 sider :O Makan te skravling det er på dere da![]()
Det tror jeg på at var deilig ja!
vi har ikke råd enda, så må kjappe oss å spare litt mer![]()
Herlig temperatur28 grader i skyggen. Jeg har nettopp trillet lang tur - jeg er svett!
Gratulerer med premie!!Ja der kom det en ny tråd Ja ;-)
HeiHeihei!Prøve henge meg på her litt vel
![]()
I morra skal vi på oul!!![]()
Weee, så spennendeHeihei!Prøve henge meg på her litt vel
![]()
I morra skal vi på oul!!![]()
Hvor har du vært da?Litt av hvert![]()
Du få oppdatere oss i morgen om du hadde rett eller eiEn gutt![]()
Oh yes! Hadde bare vært deilig å lagt ute å solt seg. Ikke så lett med mini bareHerlig temperatur![]()