Skravletråd Juli.

Leier dere idag eller eier i blokk? :) per nå så leier vi leilighet, men gleder oss til den dagen vi kan kjøpe noe eget :) Hus med plen stoor veranda er det jeg drømmer om :p

Vi leier leilighet i blokk ja :)
Og siden vi bare har ett soverom, må vi nok begynne å lete snart... For om noen dager/uker blir vi 3 :p
Drømmer også om både plen og stor terrasse! :D

Og siden vi bare har ett soverom, må vi nok begynne å lete snart... For om noen dager/uker blir vi 3 :p

Kanskje greit med ekstra plass og 2 soverom når dere blir flere :) Vi flytta 1 mai til en dobbel så stor leilighet med 2 soverom siden vi også blir 3 om noen dager/uker :) Veeldig deilig med større plass :)

Kanskje greit med ekstra plass og 2 soverom når dere blir flere :) Vi flytta 1 mai til en dobbel så stor leilighet med 2 soverom siden vi også blir 3 om noen dager/uker :) Veeldig deilig med større plass :)

Det tror jeg på at var deilig ja! :)
vi har ikke råd enda, så må kjappe oss å spare litt mer :p

Vi bodde i leilighet i blokk med bare et soverom frem til eldste var 1,5 år.
Gikk på et vis det også

Det tror jeg på at var deilig ja! :)
vi har ikke råd enda, så må kjappe oss å spare litt mer :p

Flytta mest fordi den leiligheten vi bodde i var så uegna for et lite barn og bo i. Hennes soverom blir gjesterom inntil videre da hun skal sove på vårt rom i starten :)

Men deilig å ha plass og bo i en leilighet der ting fungerer og det er trygt :)

Back
Topp