Samboer maser om å kjøpe grill, og jeg er vel nesten på tur å bare si jamen vi har nesten ikke plass til sånt og vi er vel begge redd for at vi KUN griller da
Sunn kost i lengden altså. Haha
![]()
Man kan ha sunn mat selv om den er grilla da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samboer maser om å kjøpe grill, og jeg er vel nesten på tur å bare si jamen vi har nesten ikke plass til sånt og vi er vel begge redd for at vi KUN griller da
Sunn kost i lengden altså. Haha
![]()
Jeg vil ikke. Derfor blir det 200 innlegg som er måletJeg skjønner det her hehe
Syns gassgrill er best, for da går d så fort å lage mat![]()
Haha, merker bare jeg selv er skikkelig skravlesjuk altsåSofasliting og uinteressant tv program gir visst stor trang til ekstra skravling her inne
![]()
Nope, ingen i blokka får ha kullgrill
Er jo litt leit...
Var 20 sider for meg da jeg kom tilbake. På to tråder tilsammen
Man kan ha sunn mat selv om den er grilla da![]()
Jeg vil ikke. Derfor blir det 200 innlegg som er målet
Ser den, jeg er bare slått ut av varmen jeg dadet er jo helt forferdelig varmt :O
åh, Skjønner jo hvorfor. Men er jo noe eget med smaken av grilling med kull kontra gass. men største problemet ligger vel med plass egentligJeg skulle ønske vi eide eget hus der jeg omså kunne bare hatt begge deler. stooor og fin gassgrill, og en enkel kullgrill for smaken
![]()
Samme her! Ja til eget hus!![]()
Deilig med fint vær, men kanskje ikke om det blir veeldig voldsomt. Her hadde vi 16 grader idag i skyggen på det varmeste og det var heerligmen så har det vært skikkelig kaldt, surt og mye regn siste ukene så
![]()
På tråden for juni hadde vi 20.985 innlegg, klarer vi å slå det denne måneden![]()
Tom for Cola Light, og jeg som trodde jeg hadde en flaske til.
KRISE!!!!!
Tom for Cola Light, og jeg som trodde jeg hadde en flaske til.
KRISE!!!!!
Det hørtes helt nydelig ut! Her er selv frøkna slått ut av varmen og det skjer ikke ofte...
Helt nydelig, men veldig veldig uvant. Må ha vært varmt inatt til og med, for jeg våkna opp klam og svett i morrest. Rett i dusjen og ut i godværet![]()