Skravletråd Juli.

Samboer maser om å kjøpe grill, og jeg er vel nesten på tur å bare si ja :p men vi har nesten ikke plass til sånt og vi er vel begge redd for at vi KUN griller da :p Sunn kost i lengden altså. Haha :p

Man kan ha sunn mat selv om den er grilla da :)

Haha, merker bare jeg selv er skikkelig skravlesjuk altså :p Sofasliting og uinteressant tv program gir visst stor trang til ekstra skravling her inne ;)

Ser den, jeg er bare slått ut av varmen jeg da :P det er jo helt forferdelig varmt :O

Nope, ingen i blokka får ha kullgrill :(
Er jo litt leit...

åh, Skjønner jo hvorfor. Men er jo noe eget med smaken av grilling med kull kontra gass. men største problemet ligger vel med plass egentlig :p Jeg skulle ønske vi eide eget hus der jeg omså kunne bare hatt begge deler. stooor og fin gassgrill, og en enkel kullgrill for smaken :p

Man kan ha sunn mat selv om den er grilla da :)

klart det :) Men tenker bare i den retningen på hva vi har pleid å spise når det først grilles. Det er så sjelden vi er på hjemplassen der det ofte blir grillings, og da overspiser jeg for det første, og det er ikke bare det sunneste som går neppå :p

Jeg vil ikke. Derfor blir det 200 innlegg som er målet

Jeg ser den :) jeg har forsåvidt bruk for et sete til lillebror når han skal ha nytt. Men jeg har ikke egen bil og derfor ikke orket å tenke tanken ennå på åssen sete jeg skal ha. Og da med ferie og fødsel i juli så syntes jeg 200 er en meget fin plan :)

Ser den, jeg er bare slått ut av varmen jeg da :P det er jo helt forferdelig varmt :O

Deilig med fint vær, men kanskje ikke om det blir veeldig voldsomt. Her hadde vi 16 grader idag i skyggen på det varmeste og det var heerlig :D men så har det vært skikkelig kaldt, surt og mye regn siste ukene så :p

åh, Skjønner jo hvorfor. Men er jo noe eget med smaken av grilling med kull kontra gass. men største problemet ligger vel med plass egentlig :p Jeg skulle ønske vi eide eget hus der jeg omså kunne bare hatt begge deler. stooor og fin gassgrill, og en enkel kullgrill for smaken :p

Samme her! Ja til eget hus! :p

Deilig med fint vær, men kanskje ikke om det blir veeldig voldsomt. Her hadde vi 16 grader idag i skyggen på det varmeste og det var heerlig :D men så har det vært skikkelig kaldt, surt og mye regn siste ukene så :p

Det hørtes helt nydelig ut! Her er selv frøkna slått ut av varmen og det skjer ikke ofte...

Ok, jeg er med i ny tråd

Det hørtes helt nydelig ut! Her er selv frøkna slått ut av varmen og det skjer ikke ofte...

Helt nydelig, men veldig veldig uvant. Må ha vært varmt inatt til og med, for jeg våkna opp klam og svett i morrest. Rett i dusjen og ut i godværet :D

Back
Topp