Skravletråd Juli.

Du får skravle i veg i dag:)
Det skjer altså trolig ikke.

Skravler nå til mannen bestemmer oss for å stå opp, trolig når det blir lyder fra andre i huset.

Så spiser vi, og drar på shopping (vel, apotek og tre bursdagsgaver) før vi drar til svigerfar og finner igjen ungene våre som har sovet der i natt. Også går det i et med folk rundt meg hele dagen til jeg legger meg i kveld.

Sånn er det å være på ferie hos noen

Det skjer altså trolig ikke.

Skravler nå til mannen bestemmer oss for å stå opp, trolig når det blir lyder fra andre i huset.

Så spiser vi, og drar på shopping (vel, apotek og tre bursdagsgaver) før vi drar til svigerfar og finner igjen ungene våre som har sovet der i natt. Også går det i et med folk rundt meg hele dagen til jeg legger meg i kveld.

Sånn er det å være på ferie hos noen
Ja, da skjønner jeg at det ikke blir rom for så mye skravling på deg i dag. Du får kose deg med shopping og familieferie da:)

Om jeg blir gravid igjen så blir jeg innlagt en uke før termin. Det blir tøft.

Hvorfor det?
Kjedelig å være på sykehuset i mange dager, men noen ganger er det nødvendig.

Håper du blir gravid snart uansett;)

Ja, da skjønner jeg at det ikke blir rom for så mye skravling på deg i dag. Du får kose deg med shopping og familieferie da:)
Sånn er altså hele ferien min, derav at jeg bare skravler sånn på morgenen mens mannen sover, før vi har stått opp

Sånn er altså hele ferien min, derav at jeg bare skravler sånn på morgenen mens mannen sover, før vi har stått opp
Okay:) Vi drar på ferie i morgen vi også, så blir nok lite skravling på meg også da.

Haha, nei en fin mellomting er nok best :D

Tror det:) hehe
Nå har jeg nettopp tømt tlfbordet som stod i gangen. Det må ofres for å få plass til vogna inne:o
Se om jeg finner noe hylleopplegg å ha der istedet...hm..

Fordi jeg føder så fort at de er redd j det skal skje noe med barnet.
Stemmer det. Du hadde jo en sånn mega styrtfødsel du...
Kan være greit å passe på da ja:)

Back
Topp