Det er en sååå kjedelig jobb
Shopping frister mer![]()
Jeg og vil på shoppiiiiing
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en sååå kjedelig jobb
Shopping frister mer![]()
Sol er braSå lenge det er sol er jeg fornøyd
17 grader og trekk i luften, ikke akkurat som bestiltEr det så kaldt hos deg?
Går i skjørt jeg
Enig i den! Hadde vert deilig med skikkelige sommertemperaturer!Sol er bra
Men litt over 13 grader er også fint
Det skjer altså trolig ikke.Du får skravle i veg i dag![]()
Ja, da skjønner jeg at det ikke blir rom for så mye skravling på deg i dag. Du får kose deg med shopping og familieferie daDet skjer altså trolig ikke.
Skravler nå til mannen bestemmer oss for å stå opp, trolig når det blir lyder fra andre i huset.
Så spiser vi, og drar på shopping (vel, apotek og tre bursdagsgaver) før vi drar til svigerfar og finner igjen ungene våre som har sovet der i natt. Også går det i et med folk rundt meg hele dagen til jeg legger meg i kveld.
Sånn er det å være på ferie hos noen
Om jeg blir gravid igjen så blir jeg innlagt en uke før termin. Det blir tøft.
Sånn er altså hele ferien min, derav at jeg bare skravler sånn på morgenen mens mannen sover, før vi har stått oppJa, da skjønner jeg at det ikke blir rom for så mye skravling på deg i dag. Du får kose deg med shopping og familieferie da![]()
Hva skal du bake?I dag må det bakes og vaskes!
OkaySånn er altså hele ferien min, derav at jeg bare skravler sånn på morgenen mens mannen sover, før vi har stått opp
Haha, nei en fin mellomting er nok best![]()
Hva skal du bake?I dag må det bakes og vaskes!
Sjokoladekake, mamma skal lage pavlovaHva skal du bake?
Fordi jeg føder så fort at de er redd j det skal skje noe med barnet.Hvorfor det?
Kjedelig å være på sykehuset i mange dager, men noen ganger er det nødvendig.
Håper du blir gravid snart uansett![]()
Uff.. Det er kjedelig daFordi jeg føder så fort at de er redd j det skal skje noe med barnet.
Ååh, det hørtes deilig ut!Sjokoladekake, mamma skal lage pavlova
Stemmer det. Du hadde jo en sånn mega styrtfødsel du...Fordi jeg føder så fort at de er redd j det skal skje noe med barnet.
Hihi. .man må alltid ha troaHaha.. Igjen..Bra du har tro på meg, men det skjer nok ikke![]()
Yes. En ting er når du ikke har barn fra før men verre å være borte når man allerede har barnUff.. Det er kjedelig da![]()