I dag har jeg faktisk friiiiSatser på det ja!
Hva skal du i dag forresten? Kveldsjobb?
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag har jeg faktisk friiiiSatser på det ja!
Hva skal du i dag forresten? Kveldsjobb?
Hihi...si ikke detJa, men DET er ikke sjangs!![]()
Da har vi en avtaleDen er greihehe
Må kjøpe noe fint daDa har vi en avtale![]()
Hehe.. Bra du har troa på megHihi...si ikke det![]()
Det går nok fortere enn du trorHehe.. Bra du har troa på megHadde 1197 på den oppdateringen som akkurat var såg jeg
Så da bør 1500 gå denne mnd vertfall
![]()
Hehe.. Ja, det spørsDet går nok fortere enn du tror![]()
Tipper du klarer 1500 i løpet av dagen jegHehe.. Ja, det spørsMålet i dag er 1300, så klarer jeg det er jeg superfornøyd!
![]()
Haha.. Igjen..Bra du har tro på meg, men det skjer nok ikkeTipper du klarer 1500 i løpet av dagen jeg![]()
Yaaay. Elsker overraskelserSelvfølgeligskal overraske deg
![]()
Det har vi også, men ikke den helt store varmen dessverreSoooooool!
Den skal nyytes
Jeg er et par hundre innlegg bak å være ajour, så vi får se hvordan det gårHvordan ligger du an nå da?
Familien må jo selvfølgelig komme først. Her skal det skravles på før jeg setter igang med fødsel, fpr da vet jeg jo ikke hvordan det blirhehe
Så lenge det er sol er jeg fornøydDet har vi også, men ikke den helt store varmen dessverre![]()
Ja, det er jeg for så vidt enig i, men hadde ver hyggelig å kunne gått i shorts uten å få gåsehud daSå lenge det er sol er jeg fornøyd
Du får skravle i veg i dagJeg er et par hundre innlegg bak å være ajour, så vi får se hvordan det går
Om jeg blir gravid igjen så blir jeg innlagt en uke før termin. Det blir tøft.Ja huff. Det vil jeg ikke ha noe avinnleggelse skal kun skje ved fødsel
![]()
Er det så kaldt hos deg?Ja, det er jeg for så vidt enig i, men hadde ver hyggelig å kunne gått i shorts uten å få gåsehud da![]()
Det blir langt fra sterilt ja, men trenger ikke være gjengrodd liksom
Jeg skal bli flinkere fra nå avhehe