Har vel detTakk ;-)
Har vel sett noe lignende før ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vel detTakk ;-)
Har vel sett noe lignende før ;-)
Tatt seg opp litt nåHåper på det![]()
Veldig spennende, og så morsomt å se ansiktsuttrykket deres når de får mat for første gangSpennende med første smaksprøver da![]()
HerligI dag fikk lille U smake ordentlig mat for første gang, og han ble skikkelig sur når han ikke fikk mer.
Det var populært det der![]()
Ja, det er detVeldig spennende, og så morsomt å se ansiktsuttrykket deres når de får mat for første gang![]()
Å nei?!Ikke helt i form i dag
Håper bare det ikke blir verre![]()
Det håper jeg ikke altsåÅ nei?!ikke syk vel?!
Nei, det synes jeg faktisk er kjedeligDet liker vel du godt![]()
![]()
Skal dere besøke familie?Hihi, ja no såntVi gleder oss veldig! Takk
![]()
Trenger litt liv her jeg også, tror vi er fler som tenke det, så da blir det nok noeHåper det blir litt liv i kveld jeg ogtrenger å få skravla bigtime før jeg drar på ferie!
![]()
Trodde du var redd for å bli tatt igjen jeg og håpet på lite liv når du ikke var her selvNei, det synes jeg faktisk er kjedelig![]()
Åh, vet hvordan det er å gå sånn.. Innmari kjipt! Håper det slipper taket snart i hvert fall da!Har vært litt forkjøla, men synes liksom aldri jeg har blitt helt bra igjen :/
Er jo allerede mer trøtt for tida og sliten. Har vært litt lite søvn i det siste.
Ja mangler som regel aldri noeSikker på at du har det du trenger da??![]()
Kunne ruinert meg på IKEAJeg vil også være naboen til IKEA!!![]()
Masse god bedring til degIkke helt i form i dag
Håper bare det ikke blir verre![]()
Nå skal jeg bare i butikken så er jeg klarDet gjør jeg![]()
Var jo så stille, så skjønte du var på jobb![]()
Folk samler krefter til i kveld vet duLite mens jeg har vært på jobb 9 timer!!![]()
Vi bor 2 timer unna...altfor langtSavner ikea. Det er absolutt en av tingene jeg savner fra de årene vi bodde i Bergen
Håper det forsvinner like fort som det komDet håper jeg ikke altså
Kjenner jeg er sliten og at det har vært alt for lite søvn i det siste![]()