Skravletråd Juli.

Jeg vet, men lite å gjøre med når man ikke har strøm med seg :P men har musikk da siden jeg har med mobilen til frøkna, men kan ikke sitte på nettet med den siden det er mamma og stefaren min som betaler regningen på den mobilen haha
Kan du ikke det? Haha;)

I dag fikk lille U smake ordentlig mat for første gang, og han ble skikkelig sur når han ikke fikk mer.
Det var populært det der :)

Da har je fått time hos fysio i morgen faktisk:) Hos ei dame som visstnok skal være veldig flink med gravide:) Startet med bassengtrenging også i høst!
Men, ser at legen har skrevet korsryggsmerter, og ikke bekkenløsning i henvisninga, og at gangen min er normal (noe den ikke er!!). Får vel ikke dekka behandlinga likevel da??

Da får dere kose dere masse damer, nå sitter jeg på bussen sørover og er tom for strøm på mobilen :P skikkelig bra planlagt men glemte å lade mobilen min i morges og så har jeg ikke hvert hjemme siden i formiddag.. så da blir det 2,5 time på buss uten noe å trykke på :P

Uff, håper det gikk bra likevel. :P

Ikke helt i form i dag :(
Håper bare det ikke blir verre :eek:

Da har je fått time hos fysio i morgen faktisk:) Hos ei dame som visstnok skal være veldig flink med gravide:) Startet med bassengtrenging også i høst!
Men, ser at legen har skrevet korsryggsmerter, og ikke bekkenløsning i henvisninga, og at gangen min er normal (noe den ikke er!!). Får vel ikke dekka behandlinga likevel da??

Ta det opp med legen?
Jeg slet med bekkenløsning, men var ingen som brukte det ordet. Kun "vondt i ryggen". Følte meg litt bagatellisert. :P

Ta det opp med legen?
Jeg slet med bekkenløsning, men var ingen som brukte det ordet. Kun "vondt i ryggen". Følte meg litt bagatellisert. :P
Ja, det var litt det jeg og følte. Men vet ikke om jeg rekker å få gjort om på henvisninga før timen i mårra. Var så heldig å få time med en gang, men er ikke mulig å flytte på da. Kjedelig å starte en behandling jeg må betale selv, når jeg kunne fått dekt, bare fordi henvisninga er litt misvisende

Fysio undersøkte meg i sin tid, også tok hun en penn og endret på henvisningen.

Håper det blir litt liv i kveld jeg og:) trenger å få skravla bigtime før jeg drar på ferie!:)
Satser på det jeg også, men ikke for høyt tempo:p
Er ikke helt i form i kveld :/

Back
Topp