Jeg har vunnet vognpose og vant tåteflaske i juniMhm. Har du vunnet noe her før du?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vunnet vognpose og vant tåteflaske i juniMhm. Har du vunnet noe her før du?![]()
Tror jeg ville ha vasket den litt![]()
Mens her på oul var det helt flatt![]()
Var det kos på markedene forresten?![]()
Får kanskje prøve på det![]()
Da er det best å holde seg unna![]()
Ja, jeg ser egentlig for meg det.Kan hende det blir skriking, da. Jeg har motvillig låst opp noen ganger![]()
Jada, det gjør vi. I passe doser, sånn et par uker i strekk holder somregel. Vi sees jo ikke så ofte, men lenge når vi gjør. Også har vi ikke lik døgnrytme, så nå vil jeg spise og legge meg, hun er ikke trøtt på noen timer. Mannen min er buffer der til vanlig, men han jobber nok halve natta er jeg redd.
Ja, jeg ser egentlig for meg det.
Ikke værstJeg har vunnet vognpose og vant tåteflaske i juni![]()
Tror det blir en stund til her enda i alle fallSkal bli deilig å få gå på do alene igjen![]()
Hehe men blir bra det med en av hver
Hadde det veldig fint ja, formen kunne for all del hvert bedre men ellers helt supertså ser veldig frem til å reise på marked i morgen
![]()
To stellematterFornøyd med det
Enn du da?
Det funker som bare det :-DHehe, det slo meg faktisk at microen kanskje var involvert, men tenkte det mest på spøk.Ante ikke at det gikk an.
Med tanke på at jeg bare trenger 70 om dagen så er det jo bra. Men gror ikke jeg greier så mange npr jeg er på ferie, så gjelder å få unna litt ekstra nåDet er strålende![]()
Tror det blir en stund til her enda i alle fall![]()
Gøy å vinne noe daTo stellematter![]()
Ja, stas det<3
Åh, ka marked er det da?![]()
Jeg har ei på 2 og er 16 uker på vei med nesteHer også, gittHvor mange barn har du?