Min svigermor er veldig god å ha, ingen tvil om det.
Dere kommer godt overens altså?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min svigermor er veldig god å ha, ingen tvil om det.
Kan liksom ikke det![]()
![]()
Blir du dårlig av det??Det er så sinnsykt deilig men noe av det som går under de tingene jeg bør holde meg unna nå om dagen![]()
Skal ha ferie og familietid jeg jeg, så prøver å skravle unna litt. Men blir nok å titte innom i ferien og da! Spesielt på kvelden og alle sitter og glaner i skjermen likevel!Gjør det snart ja! Nå er det familie og ferietid
Da blir de vel bare enda mer vrangeSelv om det er fristende å rømme inn hit når ungene er vrange.![]()
ForståeligJa, har mer tro på at det skal gå nå![]()
Hvor har hånda di vært??Haha, det stinker kyr av hånda mi.![]()
Tror jeg ville ha vasket den littHaha, det stinker kyr av hånda mi.![]()
Blir du dårlig av det??![]()
Selvfølgelig gjør jeg detJa!Legg ut så vi får se
Mens her på oul var det helt flattHehe ja jeg trur det![]()
Da blir de vel bare enda mer vrange![]()
![]()
Selv om jeg synes det høres litt mye ut enda. Må stå på i 2 dager til da jaForståelig![]()
Da er det best å holde seg unnaJa det blir litt for syrlig for magen min nå om dagen![]()
Selvfølgelig gjør jeg det![]()
Her kommer hun ofte etter meg på do, så tror neppe det hjelper"Mamma må på do en tur. Snakk med pappa".
Den brukes altfor sjelden.![]()
Her kommer hun ofte etter meg på do, så tror neppe det hjelper![]()
Mhm. Har du vunnet noe her før du?Selv om jeg synes det høres litt mye ut enda. Må stå på i 2 dager til da ja![]()
Får kanskje prøve på detDu må låse før hun rekker fram, haha
Jada, det gjør vi. I passe doser, sånn et par uker i strekk holder somregel. Vi sees jo ikke så ofte, men lenge når vi gjør. Også har vi ikke lik døgnrytme, så nå vil jeg spise og legge meg, hun er ikke trøtt på noen timer. Mannen min er buffer der til vanlig, men han jobber nok halve natta er jeg redd.Dere kommer godt overens altså?![]()