Skravletråd Juli.

Knerthen, jeg får ikke quota deg, blir bare rart :-P

Men jeg håper jeg også har smelta vekk noen kg :-P
Men det skal vel mye til :-P

Hehe jeg er redd jeg ikke har mista noen kg jeg heller :P og jeg er vel så heldig at jeg kan få gå på vekta hos legen i morra og se at jeg heller har gått opp :P

Ja, har det på følelsen...men sist trodde jeg jente, og det var ikke akkurat rett:P
Skjønner det. :D Herlig med ferie!!

Hehe da blir det spennende i morra da :D jeg var jo sikker på at jeg skulle ha en jente, så trudde nesten ikke jm når hu sa det var gutt på oul haha :P

Ja det skal bli så godt :D Hva skal dere i sommer da?

Han bygger garasje og nærmeste butikk er 30 minutt unna. :P Vi har is på boks, men det er ikke det samme. :P
Okei, da hjelper det lite :/
Is på boks er bedre enn ingen is da;)

Er 27.8 i skyggen :-P

Like varmt inne også.
Jeg har bodd ute i skyggen mens ungene bada :-P

Deilig for de å bade, da. :)
Tror det må være det samme her. :P Babycallen viste at det var 28 grader i vogna! Ikke søren, tenkte jeg, men er vel det. :P Kalesjen var trukket ned og nettingen var tatt bort. Babyen lå i bare bleie, men nå tok jeg han inn. Litt svalere inne. ;)

Har ikke tenkt veldig mye på navn enda. Sist gang var jeg sikker på at det var jente, men denne gangen har jeg ingen klar følelse. Vi snakker nok mer om det når vi vet kjønn:)
Har noen navn vi begge liker :)
Enn dere?
Har klart navn til både jente og gutt:)

Hehe da blir det spennende i morra da :D jeg var jo sikker på at jeg skulle ha en jente, så trudde nesten ikke jm når hu sa det var gutt på oul haha :p

Ja det skal bli så godt :D Hva skal dere i sommer da?
Veldig. Kommer neppe til å sove mye i natt...så spent:)

Vi har vært i København. Ellers skal vi til Mikkelparken og være på hytta.

Den var veldig god også. :) Vært heldig med vannmelonen i år, syns jeg. Ifjor var den ofte smakløs...
Lenge siden jeg har spist vannmelon nå. Har kjøpt mye honningmelon og cantaloupe i det siste :)

Veldig. Kommer neppe til å sove mye i natt...så spent:)

Vi har vært i København. Ellers skal vi til Mikkelparken og være på hytta.

Når i morra skal du på oul?

København er så fantastisk sted :) Hørtes jo deilig ut det da :)

Back
Topp