Her har vi mye is :-DDet er tomt for is! Mannen spiser tydeligvis is i smug....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har vi mye is :-DDet er tomt for is! Mannen spiser tydeligvis is i smug....
Hva kjøpte du?Kjøpte masse før i dag når jeg var i butikken, jeg
Så slemt, trodde det bare var oss kvinner som hadde lov til det derDet er tomt for is! Mannen spiser tydeligvis is i smug....
Hva skal dere for noe?Da sover U bare for at jeg skal flytte han over i bilstolen om 5-10 minutter..
Jeg kjøpte slik dyrehage is og kroneis med sjokoladeHva kjøpte du?
NeiNei det har vel ikje mini tid til![]()
Mmm. Dyrehagen is er godt!Jeg kjøpte slik dyrehage is og kroneis med sjokolade![]()
Hei på dere :-D
Her er det så varmt at vi smelter![]()
Hvilken is skal du kjøpe?Må ut og kjøpe is! !
Hente mannen og frøkna på toget.Hva skal dere for noe?
Den er farlig godMmm. Dyrehagen is er godt!
Hva slags is er dyrehage is?Jeg kjøpte slik dyrehage is og kroneis med sjokolade![]()
Ja det er jeg enig i.Hente mannen og frøkna på toget.
Eldste er hjemme, og U vil mest sannsynlig bare sove om jeg bare drar, men syns det blir for mye ansvar for en 8 åring så da blir U med
Er is med bilde av kardemommebyen uten på.Hva slags is er dyrehage is?
Okei, den hørtes god ut daEr is med bilde av kardemommebyen uten på.
Vanilje is med jordbær og appelsin trekk
Ja, vi gleder oss veldig. Har fått oul etter ferien, så må vente enda 4 uker. Håper tiden går fort![]()
Ja, har det på følelsen...men sist trodde jeg jente, og det var ikke akkurat rettSer du trur det er gutt, du får oppdatere i morgen om hva det blir da
Joda det går greit, ser veldig frem til ferie nå så det skal bli deilig![]()
Har ikke tenkt veldig mye på navn enda. Sist gang var jeg sikker på at det var jente, men denne gangen har jeg ingen klar følelse. Vi snakker nok mer om det når vi vet kjønnJa, håpe det![]()
Tenkt noe på navn?
Tror sommeren snart kommer hit også
Vil gå i sommerkjole og spise is
Du får sende mannen ut etter mer is da![]()