Skravletråd juli 2016

Svigermor sa "dere blir vel ut uken" og la til "eller det spørs vel når dere blir lei av meg" sånn halvt på spøk og da sa jeg klart fra at det avhenger av øynene til storebror.

Men mannen skal i en begravelse på onsdag

Og vi skal i hunderfossen da tirsdag eller torsdag, for i natt skal de overnatte igjen. Så hjem tidligst torsdag eller fredag tipper jeg.

Mange stopp tett er nok lurt. Men pause utenfor kirken funker litt.
Hun burde jo forstå at det avhenger av allergien! Allergi er virkelig forferdelig og ikke noe man vil bli utsatt for mer en høyst nødvendig!

Ja gjør det også veldig lett med mange stop tett innpå hverandre, men jeg har nesten 200baller også da, skjønner vi er veldig heldige som har såpass mange pokestop her!

Hjemreise idag med lillebror men de ansatte ville ha svar på en blodprøve før vi evt ble skrevet ut og nå mister vi rommet på barselhotellet om 5 min. Håper vi kan ha rommet til svarer på blodprøven kommer ihvertfall:-)

Så godt :D han her har problemer generelt med nr 2. Han holder seg i flere dager så det er på grensen til forstoppelse før det endelig blir noe. Og da har vi som regel servert dulphalac en par ganger og :/
Som regel er han tør på nettene og, men av og til, som i natt, skjer det ett uhell. Så nå ska vi kjøre med nattbleie resten av tiden på hytta, vi har ikke vaskemulighet her :P
Uff, forstoppelse er ikke gøy:( håper det letter etterhvert!

Hjemreise idag med lillebror men de ansatte ville ha svar på en blodprøve før vi evt ble skrevet ut og nå mister vi rommet på barselhotellet om 5 min. Håper vi kan ha rommet til svarer på blodprøven kommer ihvertfall:-)
Kommet dere hjem nå da? :)

Back
Topp