Skravletråd juli 2016

Svigerfar.

Hunden er anskaffet på den tid svigermor og svigerfar bodde sammen med sine to yngste døtre. Den ble med på lasset da svigerfar flyttet ut, for det var han som ville ha hund, ikke hun. Så fikk svigerfar to nye barn. Det yngste tåler ikke hund. Derved flyttet hun til oss for seks år siden.
Godt hun fikk et godt hjem:)

Mannen ser og skjønner

Han ser og skjønner nok til at når jeg sendte ham bilde av svogeren og katten på stua og sa "vi har fått besøk" kom guttungen inn og ba om øyedråper.

Han ser nok til at ungene nok settes igjen hos svigerfar for overnatting for tredje gang i morgen. Det er ei uke siden vi kom.

Jeg regner med vi drar hjem før helga ja. Tirsdag eller onsdag i hunderfossen og hjem onsdag eller torsdag? Litt avhengig av hvordan det går når vi trapper opp øyedråper fra morgen og kveld til de "inntil fire ganger i døgnet" som det kan gjøres ved behov. Og evt en ekstra allergipille, han kan det også.
Synd det skal være sånn og utrolig at de ikke tar mer hensyn når han også ikke kan sove over pga allergi!!!

Som om, så lenge vi drypper går det vel bra.

Ja. I noen dager. Hyppig brillevask. Hva kan det skyldes? Fingre opp i øynene, kanskje?
Når dere drypper maks av det dere kan samt medisinerer med tabletter og ungen fortsatt har allergisk reaksjon er det på tide at de får opp øynene! Hva syns han om denne situasjonen?

Synd det skal være sånn og utrolig at de ikke tar mer hensyn når han også ikke kan sove over pga allergi!!!
De sover over, våre to eldste, fordi de har lyst da. Men gunstig pga allergi, det er det

Har du sjekket mobilen hans? ;) suspekt at han tar en av trilleturene :p
Han tok begge! Men siste med alle tre ungene. Eldstemann er veldig opptatt av pokemon og hadde helt klart fortalt meg hvilke de fanget om de hadde fanget noen på tur

Når dere drypper maks av det dere kan samt medisinerer med tabletter og ungen fortsatt har allergisk reaksjon er det på tide at de får opp øynene! Hva syns han om denne situasjonen?
Guttungen selv klager ikke.

(han er vant til å klø. Alle er vant til at han klør. Han står på medisin året rundt og klør likevel litt, uten at noen vet hvorfor)

Han tok begge! Men siste med alle tre ungene. Eldstemann er veldig opptatt av pokemon og hadde helt klart fortalt meg hvilke de fanget om de hadde fanget noen på tur
Hvordan kunne han ta begge :o

Kanskje han gjorde det i skjul for at de to eldste ikke skulle se det ;)

Guttungen selv klager ikke.

(han er vant til å klø. Alle er vant til at han klør. Han står på medisin året rundt og klør likevel litt, uten at noen vet hvorfor)
Synd det da.
Ikke godt med symptomer som ikke blir borte :(

Synd det da.
Ikke godt med symptomer som ikke blir borte :(
Han vet ikke om noe annet liv. Han har klødd siden før han kan huske, og vi har prøvd det meste for å hjelpe. Det hjelper. Men ikke helt. Dels kan det være vanen etter så mange år også

God kveld :)
Hva gjør dere? Her venter jeg og kjæresten på middag. N sovnet som hun har gjort siste dagene, og hun har blitt flinkere å holde seg våken på dagen :D

Jeg lurer på å gå å legge meg:) hvordan er det med lillebror ?
Han er like glad i puppen ellers er han utrolig sterk i nakken og jeg får snart bæresjal i posten :D hvordan går det der? :)

Back
Topp