Skravletråd juli 2016

Spørs når de kommer, de har vel ikke stått opp enda ;-)

Det mest krevende med det besøket er at de har en katt. Innekatt. Og jeg har alrså en sønn som ikke tåler katt. Svigermor har også katt, men den er lite inne. Huset er jo fullt av allergener uansett så han et godt medisinert. Men to katter. En inne. Det kan bli litt heftig. Ble det sist.
Men har de ingen som kan passe på katta?
Eventuelt burde de brukt en type spray som minsker allergen i pelsen, katta mi måtte bruke det for 7 år siden og fungerte ganske bra. Men man må jo begynne noen uker før!

Men har de ingen som kan passe på katta?
Eventuelt burde de brukt en type spray som minsker allergen i pelsen, katta mi måtte bruke det for 7 år siden og fungerte ganske bra. Men man må jo begynne noen uker før!
Den som kan passe katten er vel svigermor i dette tilfellet ;-)

Nei, det er guttungen som medisinerer med spray og dråper og piller, ikke kattene. Svigermor vasker huset da. Men nei, det er som det er, og når jeg ser det er nok drar vi hjem.... Hun blir til neste helg. Usikker på om han gjør, men katten er hennes øyenbryn, dronning og baby og blir nok med henne.

Jeg tror ikke vi blir hele uka.

Han bruker fremdeles bleie på natta:) ikke klar til å kutte den..
Tisse og bæsje gikk av seg selv samtidig:) hadde vel et uhell at han bæsjet i trusa, etter det har han gått på do:)
Så godt :D han her har problemer generelt med nr 2. Han holder seg i flere dager så det er på grensen til forstoppelse før det endelig blir noe. Og da har vi som regel servert dulphalac en par ganger og :/
Som regel er han tør på nettene og, men av og til, som i natt, skjer det ett uhell. Så nå ska vi kjøre med nattbleie resten av tiden på hytta, vi har ikke vaskemulighet her :P

Back
Topp