Å hjelpes, kattunger?Vi har 6 små her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å hjelpes, kattunger?Vi har 6 små her![]()
Så skjønne de er.Pusene begynner å bli store nåVis vedlegget 187976Vis vedlegget 187977dette er fra de ble født
Ja. Har mammaen også.Å hjelpes, kattunger?
Ja veldig. Kose puser. Er veldig sosiale og halvt rasekatt.Så skjønne de er.
For å være hetl ærlig, jeg er IKKE et kattemenneske selv om det kan være koselig for kortere perioder..Ja veldig. Kose puser. Er veldig sosiale og halvt rasekatt.
Den får gå hjem og se om det er noen der. Desverre er det mange som drar på ferie uten å ha noen som passer på kattene sine :/Og der var den på oppdagelsesferd...
Da tror jeg den skal ut
Tenkte litt det jeg også.Den får gå hjem og se om det er noen der. Desverre er det mange som drar på ferie uten å ha noen som passer på kattene sine :/
Vår røyter lite, nå som hun får skikkelig for. Da vi fikk henne røytet hun veldig, men da hadde hun fått dårlig fór. Var ikke kattemenneske selv før. Men er noe annet når du har hatt den fra den var liten. Stoler litt mer på den daFor å være hetl ærlig, jeg er IKKE et kattemenneske selv om det kan være koselig for kortere perioder..
(Og nå er jeg full av hår)
Ja er det som er det versteBurde det siden jeg bør legge meg, men den er nå så søt også
Jeg vil heller ha en hund....Vår røyter lite, nå som hun får skikkelig for. Da vi fikk henne røytet hun veldig, men da hadde hun fått dårlig fór. Var ikke kattemenneske selv før. Men er noe annet når du har hatt den fra den var liten. Stoler litt mer på den da
Er det jeg også kunne tenkt meg, men mannen vil ikke ha hund igjenJeg vil heller ha en hund....
Snill du erTenkte litt det jeg også.
Derfor jeg ikke jagde den ut med det samme
Selvfølgelig ikke, men litt kos er greitSnill du erbare ikke gi den mat. Da kommer den igjen og ikke sikkert den går hjem igjen
Kos er greit. Alle trenger jo litt kos. Hva har du gjort ellers i kveld?Selvfølgelig ikke, men litt kos er greit
Var ganske varmt i dag, og jeg tåler varmen dårlig så jeg har bare slappet av og nytt stillheten i huset.Kos er greit. Alle trenger jo litt kos. Hva har du gjort ellers i kveld?
Ja. Blir så godt å kunne komme seg steder på dagtid ogsåSå deilig![]()
Jaa den er nyydeligOoh, så fiiin!![]()
Takk synes og detSpennende
Veldig fin bil også![]()