God kveld til deg også.God kveld![]()
Når er der forresten du egentlig har termin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld til deg også.God kveld![]()
God kveldGod kveld![]()
Så utrolig søtDen røde... bare at den blir i denne grønnfargen herVis vedlegget 187578
Ja veldig. Skal strikke sjerf lue votter og sokker også.. i ett års gave.. så blir de gode og varme i vinterSå utrolig søt![]()
Så det er derfor du tar vinduer osv idag altså for å ha et helt rent hus du kan nyte alene?Mannen drar til Gausdal i morgen og blir der noen dager
De kommer nok alle hjem nærmere helgen![]()
Blir det.Ja veldig. Skal strikke sjerf lue votter og sokker også.. i ett års gave.. så blir de gode og varme i vinter![]()
Det vil jeg tro.Mannen har vært på jobb hele helgen. Han gleder seg på ferie om litt over 1 ike nå
Laste ned pokemon go og fange så mange som muligMannen tar og stikker av med alle barna tirsdag - torsdag.
Hjelp hvor skal jeg gjøre av meg selv på ettermiddagen???
Skal jobbe på dagen
Er veldig glad for at både mannen og jeg slipper helgjobbingDet vil jeg tro.
Veldig glad for at mannen jobber på apotek! Greit å slippe søndags jobbing for eksempel
Har allerede lastet ned, men vet ikke.Laste ned pokemon go og fange så mange som mulig![]()
Det skjønner jeg veldig godt!Er veldig glad for at både mannen og jeg slipper helgjobbing
Ja det gjør du sikkertHar allerede lastet ned, men vet ikke.
Får nok tiden til å gå
Oi, det var lange dager.Det skjønner jeg veldig godt!
Syns det er ille nok at vi hverdager kan jobbe fra 7-18.15 og lørdager 8.30-14.15, heldigvis stenger bhg 18.30 men den dårlige samvittigheten når vi begge jobber sent er ikke noe god!
Da er det godt at vi ihvertfall garantert alltid har søndager![]()
Tiden kommer nok til å gå fort som vanligJa det gjør du sikkertplutselig så er de tilbake
![]()
Det går nok braBlir det.
Jeg håper bare ikke U vokser ut av genseren jeg strikket til han før det blir kjøligere i været.
Ja. Nå har han hatt vakt hele uka i tillegg.. så gleder meg til han får fri til helgenDet vil jeg tro.
Veldig glad for at mannen jobber på apotek! Greit å slippe søndags jobbing for eksempel
Jo, men den er til din.Det går nok brajeg strikket buksa i 1 års str. Og den holder en stund til
![]()
Ja sånn går det når apoteket er åpen fra 9 til 18Oi, det var lange dager.
Det er det veldig sjeldent vi har.
Det skjønner jeg godt.Ja. Nå har han hatt vakt hele uka i tillegg.. så gleder meg til han får fri til helgen