Skravletråd juli 2016

Puuuhh endelig sover lille frøkna :) prosjekt "sove i egen seng" var vist tøffere enn jeg trodde :p særlig når datter er like sta som mor :p

Så har jeg sendt gubben på butikken for å kjøpe smash :D
Gratulerer med sovende i egen seng da er litt sjokolade vel fortjent :)
Her her jeg en sovende, en som skulle ha sovet men har stått opp og en som motvillig spiser kvelds

Puuuhh endelig sover lille frøkna :) prosjekt "sove i egen seng" var vist tøffere enn jeg trodde :p særlig når datter er like sta som mor :p

Så har jeg sendt gubben på butikken for å kjøpe smash :D
Er gjerne tøft, men skal bli bedre og bedre :)

Gratulerer med sovende i egen seng da er litt sjokolade vel fortjent :)
Her her jeg en sovende, en som skulle ha sovet men har stått opp og en som motvillig spiser kvelds
Takk :D ja syns jeg har gjort meg fortjent til litt sjokolade da :D Håper sove i egen seng går bra neste uke når hun må sove i reiseseng :) 3 stk i en trang sovesofa er ikke noe godt :p

Aaah var det "du mamma...jeg er litt sulten"

Takk :D ja syns jeg har gjort meg fortjent til litt sjokolade da :D Håper sove i egen seng går bra neste uke når hun må sove i reiseseng :) 3 stk i en trang sovesofa er ikke noe godt :p

Aaah var det "du mamma...jeg er litt sulten"
Ikke løp inn med en gang...
Ofte er det bare en lyd og så gir det seg
De lager litt mer lyd de første kveldene

Så klart, fortsetter det går du inn

Veldig tøft :) så er hver kveld veldig varierende også :p lite søvn tidligere på dagen i tillegg så det var en litt tøff kamp :p
Ja det hjelper jo heller ikke.
Men hun sover da nå også satser vi på at det blir lettere imorgen :)

Her er det smokken som faller ut, men hun skjønner at det bare er å dytte den inn selv :D blir mye eeh eeeh eeeeehhh før det blir stille :D
Høres fryktelig kjent ut.
Her må det være en i munnen og en i hånden.
Kosedyr, nei takk, heller en ekstra smokk.
Han ligger og bytter på dem i munnen når han er ved å sovne av

Hvert og sett på babyklær idag, føler meg fryktelig vanskelig som at tre butikker kun fant et sett jeg kunne tenkt meg!
I str 50 har vi kun en sparkebukse og i str 56 har vi to bodyer, fikk 3 par sokker av min søster og fortsetter det sånn kommer han til å være ganske naken :p

Også har jeg en liste som jeg vil ha alt på i løpet av 2 mnd, blir ikke lett når jeg vil se klærne samt ikke liker klærne her :p

Sagt ifra til mannen at vi kanskje trenger en langhelg i Göteborg ;)

Masse lykke til med det.
U har de siste dagene sover til 8:30 :)
Skulle ønske frøkna kunne begynne med det samme
Tuusen takk :) hun våkner jo 5-6 uansett når vi legger hun.
Whaaaat sover helt til 8:30 :o ååh woow hva er trikset? :p da har jo halve dagen nesten gått her hjemme :p
Når står frøkna opp?

Hoho høres ut som min det. Har blitt så vant til å stå opp tidlig nå :p ikke så gøy når man ender opp med å sitte oppe litt lenge på kvelden :p
Heldigvis er frøkna så stor nå at er vi veldig trøtt en morgen og hun i riktig humør kan vi sette på en film på Netflix, gå å legge oss igjen og slumre litt

Og der. Forsøk to. Vi snudde like nedi veien på første forsøk. Men nå er vi på vei. GPS sier 18:17, jeg sier etter 20, vi har hund og baby, vi skal spise middag, amme og bytte bleier. Lufte hund og i det hele. Stopper hos mine foreldre dersom ikke for mange unger sover
Da er dere sikkert framme nå:D
Håper turen gikk fint!

Back
Topp