Pakke ut er verreHater å pakke, pakker som vanlig altfor mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pakke ut er verreHater å pakke, pakker som vanlig altfor mye
Ha en super dag selvØnsker alle en fin dag![]()
Så spennendeGod dag ! Skal snart på ul, er veldig spent !
Nei for da kastes jo alt til vaskPakke ut er verre![]()
Godt han lo daHun hadde vannet blomstene på terrassen og helte resten av vannet over hodet på U som bare satt der og lo..
Kanskje han må reise alene for å fange pokemon?Og da var vi hjemme igjen etter en bytur. Gubben har fanga pokemon mens jeg og lille frøkna har tittet på alle folkene. Sosial men usosial tur![]()
Huff ja først middag! Glad i ovnsbakte zucchini for lager seg nærmest selv, og laksen er i marinade, risen tar ikke lang tid så sitter og nyter stillhetenDa var mannen kjørt til toget, og jeg og ungene har huset for oss selv.
Kanskje jeg vil klare å få gjort noe fornuftig nå
Men først middag
Ja jeg sa detKanskje han må reise alene for å fange pokemon?![]()
Sikkert når serveren ikke er nedeJa jeg sa dethaha! Har sett folk som sitter med nesa i mobilen også
det spillet må være sykt avhengihetsskapende
Finner liksom ikke i min prisklasse med de kravene jeg nå harOi. Men da må det være en populær bil :/ ingen annen som er interessant heller? Det må være v60?
er det :/Max uflaks![]()
De må vite hvilken bil jeg ser på før de innvilger lånet. Og bilsenteret reserverer ikke bilene. Bare uheldig med timingenHadde kanskje hvert lettere å vist hvor mye du får låne så du kan ordne med penger samtidig si ifra at dere tar bilen
Kjedelig, da kan det jo skje flere ganger ogsåDe må vite hvilken bil jeg ser på før de innvilger lånet. Og bilsenteret reserverer ikke bilene. Bare uheldig med timingen
Ganske enig med deg der ❤Åååå...
Som jeg kommer til å savne tiden med en 1-åring i hus når den tid kommer.
Ja da hver alder har sin sjarm, men det er noe med 1-åringer
Ja jeg syns det er greit å være sosial med familienSikkert når serveren ikke er nede![]()
Men greit å være sosial med familien også da![]()
De undersøker alt, har en utrolig nysgjerrighet, den oppdagelses trangen samtidig som de er veldig uskyldig rampete.Ganske enig med deg der ❤
Helt enig der.Ja jeg syns det er greit å være sosial med familiensyns det er trist at man skal sitte med hue ned i skjermen hele tiden.
For ikke å tenke på at snuppa løp og var overalt som to åring og tre åring! Huff!De undersøker alt, har en utrolig nysgjerrighet, den oppdagelses trangen samtidig som de er veldig uskyldig rampete.
Alt det rare som er utrolig morsomt for dem