Skravletråd juli 2016

Skikkelig "svart" samvittighet nå.
Var ute og kjørte før i dag.
Ved en bussholdeplass så jeg en pent klett dame med et par små kofferter som prøvde å haike.
Stoppet bilen, jeg hadde god tid, og spurte hvor hun skulle.
Hun skulle til togstasjonen, ba henne hoppe inn siden jeg skulle kjøre forbi.
Hun hadde mistet bussen og var ved å misse flytoget, ville nå det på grunn av meg.

Nyheter om statskupp i Tyrkia som er dit hun skulle..
Uff.... Jammen det kunne jo ikke du vite..

Ligger på sengen med sovende bebis på meg , hun ble tydeligvis veldig trøtt av å amme så hun vil ikke rape.. skal snart legge henne fra meg og gå på badet selv tenker jeg, bare liiitt med babykos ♡
Åh så deilig ❤️ det føles som at tiden til oktober snegler seg frem, da vi også går nyte baby! (Selvom jeg ikke ønsker at ferien skal ta slutt heller da :P)

Ved en bussholdeplass så jeg en pent klett dame med et par små kofferter som prøvde å haike.
Hun hadde mistet bussen og var ved å misse flytoget, ville nå det på grunn av meg.

Det var snilt av deg! Vi må støtte hverandre i disse tider :(
Edit: hadde ikke skjønt ditt innlegg når jeg svarte.. Men det var uansett snilt av deg å hjelpe en dam i nød, omstendighetene ellers kan jo ikke du lastes for :(
Skjønner hvordan du tenker da :/

Krysser fingre for at hun ikke skulle til Ankara og holder seg unna bråk.
Hvem vet, kan hende hun mistet flyet.

Det forstår jeg. Tror vi alle har litt vondt akurat nå, noen mer enn andre.. Men jeg "kjenner" deg, føler jeg iallefall. Og du er ett godt menneske. Tvil aldri på det, lov meg det! :love7
Så etterpå at jeg ikke hadde skjønt innlegget, men rakk ikke å legge til det før du svarte.
Men ikke legg på deg skylda for noe, du kunne ikke vite, og hu kan jo ha det bra allikevel?
Edit: Qouta visst feil! :P

Last edited:
Hun hadde god margin på toget, men ville ikke hatt det med neste buss så tror ikke det..
Prøver å fortelle meg selv at jeg bare prøvde å være snill...
For alt du vet kan hun ha familie der nede som er utrolig glad for at hun kom før dette slik at hun vet de er trygge osv.

Husker følelsen under den arabiske våren når mannen var i Alexandria og jobbet på et apotek god utrustet for de som trengte hjelp med å få ut gummikuler av kroppen og de som ikke hadde spesielt gode intensjoner.
Det å da sitte i en annen verdensdel var forferdelig

Håper du sover godt nå ;)
Ammet. Så sov.
Nå ammer jeg igjen, og det har jeg gjort en gang i mellomtiden også. Hadde vært fint om hun sov en time til, men jeg tviler

Back
Topp