Nå hviler jegHva driver du med?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå hviler jegHva driver du med?![]()
Svoger med familienHvem besøkte dere?![]()
Nettopp, greit å være forberedt på de periodene og slås igjennom dem, for dette klarer du!Er fullstendig klar over det.
Man vil få perioder hvor det stagnerer og det er vanskelig å holde motivasjonen oppe.
Må bare kommer over de periodene og ikke sprekke totalt.
Kjedelig å måtte ta en sånn beslutning, men sovetid er viktigVi var allerede lenge over lille U sin sovetid.
Planen var at han skulle sove i bilen, men vi ville ikke vært klare på minst 1/2 time, mest sannsynlig lenger og klokken var allerede mye..
La lille U isteden
Men der skjer det vel ikke noe spennende?Nei, jeg bør kanskje se og komme meg ut på kjøkkenet![]()
Det var jeg
Men nå er det heeelg!!
Haha min er det ganske ofte![]()
Skal du lage mat eller rydde?Nei, jeg bør kanskje se og komme meg ut på kjøkkenet![]()
God helgGod helg![]()
Hva skal du i helgen?God helg![]()
Jepp, og at magen kommer til å se ut som et rent h*** etterpå slik at jeg ikke blir skuffetNettopp, greit å være forberedt på de periodene og slås igjennom dem, for dette klarer du!![]()
God helgGod helg![]()
Det er nydeligSå deilig da![]()
Så deilig!! Jeg gleder meg til prinsessen kommer her og, det er så fantastisk med en ny menneske i livetHåper N sover for kvelden! Hun datt av lasset litt tidlig idag ... Umulig å vekke xD pappaen dro hun ut av sofaen og hun sovnet igjen![]()
Får ikke vært her inne så mye, men prøver når jeg kanhadde på lillegutt shorts for første gang idag. Deilig! Han har stort matvett og mor koser seg så ! Forelsket
og så stolt av N!
Neste uke eller uken etter skal vi til tangen dyrepark om været holder segfant ut at det passer oss, så blir det Danmark tur neste år
Hvordan går det med dere?![]()
Da hadde jeg blitt lei megGjorde ikke det![]()
Oi. Men da må det være en populær bil :/ ingen annen som er interessant heller? Det må være v60?Er ikke meninga jeg skal ha volvo v60. Andre bil de selger en time før jeg ringer på den. På samme plass. Dagen etter hverandre..
Jeg har vasket gulvNei, jeg bør kanskje se og komme meg ut på kjøkkenet![]()