Huff da!Haha rett etterpå fikk jeg ett bilde av en pall med vinflasker som var knust![]()
Håper det var skikkelig billig vin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da!Haha rett etterpå fikk jeg ett bilde av en pall med vinflasker som var knust![]()
Hadde det fortsatt i samme tempo hadde det jo hvert kjempe bra, men kommer tider du skal være glad for at du ihvertfall går nedTusen takk.
Bare håper det fortsetter i samme tempo..
Vi kom oss ikke avgårde i det hele tattTok det lang tid før dere kom dere ut døra?
Hadde kanskje hvert lettere å vist hvor mye du får låne så du kan ordne med penger samtidig si ifra at dere tar bilenBle ikke det. Solgt en time før jeg fikk tak i de. Hadde de bare svart på telefonen første gangene jeg ringte :/
Det er fine bilerJaa.. Det var en volvo v60
Det var jegOg god dag!
Er du på jobb?
Neimen daVi kom oss ikke avgårde i det hele tatt![]()
Er fullstendig klar over det.Hadde det fortsatt i samme tempo hadde det jo hvert kjempe bra, men kommer tider du skal være glad for at du ihvertfall går ned![]()
Så kjedelig daIrritert på familien min nå.
Jeg skulle bare et lite ærend ut.
I mellomtiden skulle mannen gjøre klar ungene og seg selv slik at vi kunne dra med en gang jeg kom hjem, men er de klare, langt i fra...
Ingenting er på stell og jeg som hadde gledet meg til å besøke norsk folkemuseum
Siste dag hvor vi har ferie sammen
Så deilig daDet var jeg
Men nå er det heeelg!!
Det er helt typiskJada. Det er han. Akkurat nå på butikken med yngste mens jeg har vært på biblioteket med de eldste.
Vi ender bare alltid opp med å ikke være ferdig når kvelden kommer og så må vi "bare noen småting" på morgenen og vips starter vi ikke før tolv, liksom....
Hva driver du med?Hjemom en liten tur
Vi var allerede lenge over lille U sin sovetid.Neimen da
Så kjedelig, hvorfor det?
Gjorde ikke detSå kjedelig dable det ikke noe tur?
Ingen venner eller naboer som kan vanne litt?Bærnett over ripsbusker som er litt ute av kontroll er ikke lett. Og note to self, å kjøpe et par lange som kan gå over flere busker kan bli.... Krevende å få på. Men ok. Vi har prøvd. På ca halvparten.
Next mission, se til at tomatene har størst mulig sjanse for å overleve. Store fat på de to som har små. Og plassering under åpen himmel. Må ha hjelp av mannen. En druknet veps i den første er greit. En halvdruknet enten humle eller bie (jeg vet ikke hva som er hva) i en annen er mer enn hva jeg tørr flytte på.. Og så fylle opp med vann, evt sånn løsning med brusflaske i jorda men har hatt begrenset suksess med det før.
Plantene inne blir vanskeligere.
Høres ut som om dere koser dereHåper N sover for kvelden! Hun datt av lasset litt tidlig idag ... Umulig å vekke xD pappaen dro hun ut av sofaen og hun sovnet igjen![]()
Får ikke vært her inne så mye, men prøver når jeg kanhadde på lillegutt shorts for første gang idag. Deilig! Han har stort matvett og mor koser seg så ! Forelsket
og så stolt av N!
Neste uke eller uken etter skal vi til tangen dyrepark om været holder segfant ut at det passer oss, så blir det Danmark tur neste år
Hvordan går det med dere?![]()
Max uflaksEr ikke meninga jeg skal ha volvo v60. Andre bil de selger en time før jeg ringer på den. På samme plass. Dagen etter hverandre..
Hvem besøkte dere?Hjemme fra besøk![]()
Flott at dere får med vogna. Så har du ferien til å samle nye krefter til å rydde hus. Er lillesøster frisk og rask igjen?Vel. Det er uaktuelt å slippe noen inn i dette rotet. For meg, og for min mann. Det er sånn.
Vogna klarte mannen å demontere så mye at han fikk den i bilen. Kjenner ingen der som har vogn nei. Kjenner folk der som var skolebarn. Men får med vogna. Jeg er fornøyd med den.
Og ikke minst at mannen faktisk har festet hundebur og demontert vogn i dag. Så sparer vi tid i morgen. Nå legger jeg lillesøster, etterpå skal vi løfte takboksen opp på bilen. Ungene har pakket. Jeg er ca halvveis med meg og lillesøster, mannen har begynt.
Vi kommer oss avsted denne gangen også. Men forlater et rothus deluxe. Og kommer hjem sånn et par dager før jeg har bursdag