Nyter tiden masse ♡Koselig å se deg
Håper du er i bedre form og nyter den vakre familien![]()
og formen blir bedre for hver dag som går, heldigvis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyter tiden masse ♡Koselig å se deg
Håper du er i bedre form og nyter den vakre familien![]()
Så godt å høre ❤Det går absolutt framover![]()
Syns jeg også!Syns sånn sjalusi er unødvendig, her så ble svigermor kjempe sur fordi en annen i familien skal passe frøkna. Så lenge frøkna er trygge på den som skal passe så er det greitjeg sa at hun fikk legge den sjalusien på hylla
Jippi, så utrolig bra37,4![]()
Ja. Nå satser vi på at hun blir frisk så vi kan dra på ferie som normalt, så jeg vasker klær til den store gullmedaljen, for tro det eller ei så har dagene liksom gått... Og vi skal visst snart dra. Uten at vi har forberedt ossJippi, så utrolig bra![]()
Hvordan er det nå da?Jada, resten er kjapp nok den
Vi drar bare snart på ferie, da hadde jeg tenkt å være ferdig. Og må jo pakke og sånn.
Og har fortsatt syk jente
Det går sikkert bra.Ja. Nå satser vi på at hun blir frisk så vi kan dra på ferie som normalt, så jeg vasker klær til den store gullmedaljen, for tro det eller ei så har dagene liksom gått... Og vi skal visst snart dra. Uten at vi har forberedt oss
Lørdag etter planen. Så pakke i morgen. Så da må alt være tørt.Det går sikkert bra.
Dagene går fort med sykt barn uten at man får gjort noe, sånn er det bare.
Når drar dere?
Høres ikke ukjent utEr det ikke typisk.
Har styret og ordnet siden lille U la seg.
Når jeg endelig får tid til å sitte ned litte gran så våkner han![]()
Kjekt.Hjemme med de to yngste i dag mens mannen og eldste er på Tusenfryd...
Men er også veldig koselig med en liten gutt som vil sitte på fanget og leke baby ogsåHøres ikke ukjent ut![]()
Hat vært det 2 dager med hele familien, og en dag med bare frøkna.Kjekt.
Vi skal også en tur på Tusenfryd i år![]()
Det er det<3Men er også veldig koselig med en liten gutt som vil sitte på fanget og leke baby også![]()
Ja, kjekt.Hat vært det 2 dager med hele familien, og en dag med bare frøkna.
Skal bli flere turer.
Har årskort
Æsj daOr not.
Min datter har 38,3 og passere om få timer fire døgn med feber.
Og nå kom prikkene. Ikke så lett å få bilde, her med og uten blitz![]()
![]()
Siden/ryggen.
Jeg lurer på kanskje fjerde barnesykdom. (dog skal det utslettet komme når feberen forsvinner. Men kommer ikke på så mye annet)
KultHåper det, også gleder jeg meg til å se det på tvde satt ikke langt unna scenen
![]()
Gratulerer7+1 i dag, og veldig lite symptomer...Har skjønt at det er like vanlig som å ha symptomer....Skal til legen 21.juli...Men kjenner jeg er bekymra...
Holder fortsatt en knapp på den sykdommen![]()
Bedre bilde.
Utslettet kan vedvare noen dager om det er fjerde barnesykdom, men da skal feberen bli borte ganske snart.