Ringt legevakta.
Kanskje tenke på lege snart
Skal inn dit med henne nå, bare spiser ei skive siden jeg regner med å ikke rekke middag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ringt legevakta.
Kanskje tenke på lege snart
Masse lykke tilRingt legevakta.
Skal inn dit med henne nå, bare spiser ei skive siden jeg regner med å ikke rekke middag.
Alle parker i Norge er dyreHuff! Ante ikke at det var så dyrtfikk sjokk jo.
8 gaver var en delYes. Svigermor kom innom med bursdags gaver til frøkna. Det var ikke 2 men 8 gaverog 5 fra oldemor.
Skal du ikke ha noe ferie i år?Om et år...
Håper den ikke blir høyerr40.0
Takk, hektisk men gøyKos deg på jobb idag![]()
Sånn skal det væreJa det var helt nydelig
Men er mye mat i hjemmelaga pizza og vi klarer jo så klart å spise alt hver gangFøler oss litt kulerunde etterpå..
I know! Det var enda værre til jul. Jeg sa nå at 2 fra hver var nok.8 gaver var en del
Takk det har jeg gjortKos deg på jobb
Jeg vet, det er svinedyrt!Herreguuud så dyre dyreparken billettene varhar det alltid vært så dyrt? Har ikke vært der på mange år! Men 419kr tror jeg det kosta pr pers. Lille kommer jo gratis inn siden hun er så liten. Men djeeez for noen priser
![]()
Uff daDette går ikke helt rett vei
Paracet gitt.![]()
Så får vi håpe den går ned.
Den gjorde det i går kveld, hun ble feberfri av paracet i går kveld, frem til den kom tilbake i tretiden i natt når paraceten ikke lenger virket.
God ettermiddagGod formiddagtitter innom fra hytta ved sjøen. Lillemor koser seg med mormor, morfar, farfar og bestemor. Deilig for mor og far med litt avlastning. I dag blir det båttur og fisking. Ønsker alle en fin dag
![]()
Var sånn her også første tidenI know! Det var enda værre til jul. Jeg sa nå at 2 fra hver var nok.
Æsj da, så mye å gjøre?Overtid dag 8.
Herrefud jeg er lei.
Paracet fikk den ned til 38,4 på det beste før den skøyt opp til 40 da effekten gikk ut. Da ringte jeg legevakta, så her sitter jeg nå og venter på turUff dahåper du får den ned litt!
God ettermiddagGod dagplaner for dagen ? Her ligger jeg på sofaen å dupper av
![]()
God tur utVurderer å ta en tur utlille har fått sykkel med med sånn stang på så vi kan dytte sykkelen.
Hørtes lurt utPakket mobilen og batteriet inn i hver sin bleie og lot den ligge i 3 dager.