Jeg fikk helt sjokk når jeg gikk inn på siden å sjekka. Ropte ut "kødder du med meg" neida det var ikke kødd. Det svei godt i lommeboka for å si det sånnHuff! Trengte ikke å vite det![]()
Altfor dyrt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk helt sjokk når jeg gikk inn på siden å sjekka. Ropte ut "kødder du med meg" neida det var ikke kødd. Det svei godt i lommeboka for å si det sånnHuff! Trengte ikke å vite det![]()
Altfor dyrt!
Koselig det daVi skal til Arendal en uke, på veien hjem blir det ett par dager i Tønsberg hos mammaså skal vi stort sett være hjemme og farte litt hit og dit på dagsbesøk.
Hva med dere? Noen spennende ferieplaner?Koselig det da![]()
Svei godt i samvittigheten her siden familien var der igår med snuppa på 4Jeg fikk helt sjokk når jeg gikk inn på siden å sjekka. Ropte ut "kødder du med meg" neida det var ikke kødd. Det svei godt i lommeboka for å si det sånn![]()
Mannen jobber hver dag nærmest så kan hende jeg og snuppa tar en tur til Norge daHva med dere? Noen spennende ferieplaner?
Det skjønner jeg !Overtid dag 8.
Herrefud jeg er lei.
Ja stemmer dere bor i utlandet, hvor bodde dere igjen?Mannen jobber hver dag nærmest så kan hende jeg og snuppa tar en tur til Norge da![]()
Off ser den. Hold utOvertid dag 8.
Herrefud jeg er lei.
Tror vi blir sponsetSvei godt i samvittigheten her siden familien var der igår med snuppa på 4
Håper de har blitt sponset noe av familie![]()
Så morroVurderer å ta en tur utlille har fått sykkel med med sånn stang på så vi kan dytte sykkelen.
En time senere, da skal den være absorbert og i effektHuff, stakkars![]()
Vi var der for to år siden. Tre dager i parken, inkludert i det vi betalte for to netter i kardemommeby.Jeg fikk helt sjokk når jeg gikk inn på siden å sjekka. Ropte ut "kødder du med meg" neida det var ikke kødd. Det svei godt i lommeboka for å si det sånn![]()
Høres herlig utGod formiddagtitter innom fra hytta ved sjøen. Lillemor koser seg med mormor, morfar, farfar og bestemor. Deilig for mor og far med litt avlastning. I dag blir det båttur og fisking. Ønsker alle en fin dag
![]()
Skal innom apoteket her for å få tak i babybox sammen med naboenGod dagplaner for dagen ? Her ligger jeg på sofaen å dupper av
![]()
Ikke lengre bort enn Sverige og ca en time fra grensaJa stemmer dere bor i utlandet, hvor bodde dere igjen?
Huff ja det skjønner jeg! Blir FORT dyrt!Tror vi blir sponsetpappa og stemor gikk nesten i taket da jeg sa hva det kosta
![]()