Skravletråd juli 2016

Vi skal til Arendal en uke, på veien hjem blir det ett par dager i Tønsberg hos mamma :) så skal vi stort sett være hjemme og farte litt hit og dit på dagsbesøk.
Koselig det da :D

Jeg fikk helt sjokk når jeg gikk inn på siden å sjekka. Ropte ut "kødder du med meg" neida det var ikke kødd. Det svei godt i lommeboka for å si det sånn :p
Svei godt i samvittigheten her siden familien var der igår med snuppa på 4 :o

Håper de har blitt sponset noe av familie ;)

God formiddag:) titter innom fra hytta ved sjøen. Lillemor koser seg med mormor, morfar, farfar og bestemor. Deilig for mor og far med litt avlastning. I dag blir det båttur og fisking. Ønsker alle en fin dag:D

Overtid dag 8.
Herrefud jeg er lei.

Vurderer å ta en tur ut :) lille har fått sykkel med med sånn stang på så vi kan dytte sykkelen.

Huff, stakkars :(
En time senere, da skal den være absorbert og i effekt

38,8

(målt pga behov for bleieskift. Ikke tisset i bleien, men bæsjet seg ut)

Genialt med tøybleier, jeg sjekket innlegget fra undersiden, helt tørt. Ikke tiss

Jeg fikk helt sjokk når jeg gikk inn på siden å sjekka. Ropte ut "kødder du med meg" neida det var ikke kødd. Det svei godt i lommeboka for å si det sånn :p
Vi var der for to år siden. Tre dager i parken, inkludert i det vi betalte for to netter i kardemommeby.

Det var ikke gratis, nei....

God formiddag:) titter innom fra hytta ved sjøen. Lillemor koser seg med mormor, morfar, farfar og bestemor. Deilig for mor og far med litt avlastning. I dag blir det båttur og fisking. Ønsker alle en fin dag:D
Høres herlig ut :)
Kos dere ❤

God dag :) planer for dagen ? Her ligger jeg på sofaen å dupper av :P
Skal innom apoteket her for å få tak i babybox sammen med naboen ;)
Etterpå skal hun til jordmor, noe som passer bra for jeg skal til jordmor imorgen og burde få tatt noen blodprøver idag så vi har svaret imorgen ;)
Ellers bare slappe av

Back
Topp