Skravletråd juli 2016

Håper det holder seg sånn og ikke blir verre:)
Fortsatt 39. Henger på puppen, sover og våkner og drikker. I det minste våte bleier. Litt utilpass, men vi ble enige om at vi utsetter paracet til nærmere leggetid. Hun drikker jo greit, trenger ikke regulere ned temperaturen for å få i henne mat. Gir vi nå går effekten ut like etter at hun sovner. Så bedre å legge henne på "stigende rus" enn på "stigende temperatur"

Plantet meg i sofaen med tdf på tv jeg, så bare sitter vi her

Fortsatt 39. Henger på puppen, sover og våkner og drikker. I det minste våte bleier. Litt utilpass, men vi ble enige om at vi utsetter paracet til nærmere leggetid. Hun drikker jo greit, trenger ikke regulere ned temperaturen for å få i henne mat. Gir vi nå går effekten ut like etter at hun sovner. Så bedre å legge henne på "stigende rus" enn på "stigende temperatur"

Plantet meg i sofaen med tdf på tv jeg, så bare sitter vi her
Det hørtes lurt ut!
Stakkar liten :( håper hun bedrer seg snart

Det hørtes lurt ut!
Stakkar liten :( håper hun bedrer seg snart
På 39,3 ble det paracet nå også ligger jeg på senga og ammer og regner med å bli her en stund. Om mannen kommer seg på trening 1930 får vi se, jeg hadde lettere sjonglert om hun var frisk, men det er hun jo altså ikke

Jeg har startet å shoppe til bursdagen til kb.
Hva shopper du?

Jeg har begynt å se på ebay selv til eldstemann, han ønsker seg ninjago-tema på bursdagen, den grønne, Lloyd er den gjeveste, så jeg har funnet kakebilde, men betaler ille blodpris på sånn 2-300 pluss et par hundre i porto for papptallerken og kopper, vurderer sånne øye-klistremerker om jeg får ensfarget stæsj andre steder, men ikke akkurat på tallerken da, kanskje....

På 39,3 ble det paracet nå også ligger jeg på senga og ammer og regner med å bli her en stund. Om mannen kommer seg på trening 1930 får vi se, jeg hadde lettere sjonglert om hun var frisk, men det er hun jo altså ikke
Om hun har fått Paracet og spiser greit så burde hun ble bedre frem mot kvelden, ev kan hun jo få en Paracet til natten også om hun har sovet dårlig når hun har feber?

Bare innom for å si hei:)....Ligger i sovesofaen i stua jeg, mens regnet høljer ned ute.....Har tatt det heeelt med ro i dag, da jeg hadde migrene i natt, og ikke lenger kan ta medisinen min.....
En grusom natt, men nå er alt så mye bedre:)

Hva shopper du?

Jeg har begynt å se på ebay selv til eldstemann, han ønsker seg ninjago-tema på bursdagen, den grønne, Lloyd er den gjeveste, så jeg har funnet kakebilde, men betaler ille blodpris på sånn 2-300 pluss et par hundre i porto for papptallerken og kopper, vurderer sånne øye-klistremerker om jeg får ensfarget stæsj andre steder, men ikke akkurat på tallerken da, kanskje....
Akkurat nå har jeg kjøpt vanngevær, men skal bestille en del fra ebay ,vi skal ha barnedrinker og må ha diverse greier til å ha i glasset
+litt annen pynt

Back
Topp