Innimellom er lovGjorde det, men ikke så bra å gomle snop hele uken xD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innimellom er lovGjorde det, men ikke så bra å gomle snop hele uken xD
Har allerede booket 5 timeavtaler i forbindelse med eldste sin utredning ogsåGreit å bare kunne booke inn alt ja, det er nok av ting å sjonglere rundt i august
Hehe ja. Men følte meg godtesyk i helgen også etter å faktisk å spist godteri.. Lurer på om det vil fortsette dette svangerskapet XD var ikke slik sistInnimellom er lov![]()
Høres ut som en fin dagJa masser!! Sett dyr, kjørt karuseller, spist godteri og bada i badeland. Nå gjenstår ca 1,5 time bilkjøring, skal bli spennendes å se om lillegutt orker være våken eller om han sovner
Han har storkoset seg idag da![]()
Oj det var heftigGikk greit
Fått 7 nye timer i august![]()
Det har jegjsGod kveld Kengu
Kommet deg hjem?
He he blir nok detSatser på at du blir klar for å jobbe før vakta starter imorgen![]()
Vi har det sånn en gang i halvåret ,med timer både her og der samtidig for kbHar allerede booket 5 timeavtaler i forbindelse med eldste sin utredning ogsåblir ikke mye jobbing!
![]()
Det blir braVare 24 t til helg
Yes blir detDet blir bra![]()
Håper ikke det varer i 9 mnd, neiHehe ja. Men følte meg godtesyk i helgen også etter å faktisk å spist godteri.. Lurer på om det vil fortsette dette svangerskapet XD var ikke slik sist
Jepp, det blir en hektisk månedOj det var heftig
Velkommen hjemDet har jegjs
Høres sånn ut jaJepp, det blir en hektisk måned![]()
5+6 i dag...Ingen blødning i dag, så er mye lettere til sinns..Fikk en beroligende melding fra legekontoret også..Ingenting jeg kan gjøre, annet enn å ringe om det skjer igjen...Er du langt på vei? Får håpe det var noe ufarlig
Dere som skal selge eller er dere på jakt etter bolig?
Takk for detVelkommen hjem![]()
Kanskje like greit å samle detVi har det sånn en gang i halvåret ,med timer både her og der samtidig for kb
Her har det vært stille, så ikke så rart detJøsshar beholdt 2.plassen
Hadde det vært på samme plass så ...Kanskje like greit å samle det![]()