Lykke til med oppstarten![]()
Takk for det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til med oppstarten![]()
Hehe kanskje derfor hun var tidlig våken jaGratulere med et årsdag![]()
Og var nok såpass spent at greide ikke sove lenge![]()
Takk skal du haGratulerer med 1-åring![]()
God morgen
Lykke til i barnehagen idag!
Takk søte duGod morgen
Og hipp hurra for lille snuppa di!![]()
Flink og sunn du er da![]()
Uff bli frisk snart daNå har jeg snart vært inne i en uke. Skulle tro formen ble bedre, men her er det heller motsatt i dag![]()
![]()
Tusen takkGratulerer så mye med 1-årsdagen![]()
Lykke til![]()
Kos dere i barnehagen i dag![]()
Feira dagen på søndag. Da fikk hun masse fine leker. Så bursdag tilbringes med å rote stua full av lekerSå koselig med bursdag
Gratulerer med bursdagsbarnet!
Jeg håper det. Hun elsker andre barn daSpennendes tidmen det går jo som regel bra.
Spent på vår start om en måneds tid. Miner livredd fremmede så gudene må vite åssen dette skal gå
Tusen takkGratulerer med 1 åring i huset![]()
Vi bruker det vi også, men denne gangen uten resultat..
Er du langt på vei?Etter en liten blødning i går (forhåpentligvis rift i en simhinne), prøver jeg å slappe av og få tankene over på no annet....En liten tur ut med kjæresten, før to visninger på bolig seinere i dag....
God dag ønskes dere alle ! <3
Høres ut som dere har det supertHilser på fra verandaen
Nyter virkelig godværet mens guttungen mater spurver![]()
Første dagen i dag? Spennendenå skal vi spise frokost, og så får vi se hva dagen bringer.
Ikke sånn type om noen nærmer seg eller sier hei og prøver å ta på henne så hylgråter hun?Hehe! Min er ikke så vant med fremmede han heller egentlig.. Ikke livredd da, men
Det gikk fint idag![]()