Ikke alltid like lett, spesielt ikke når annenhver kilde er uenige med hverandreAah. Skjønner![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke alltid like lett, spesielt ikke når annenhver kilde er uenige med hverandreAah. Skjønner![]()
Nesten så man kan lure på om alle de spesielle menneskene er grunn nok til å stikke innom en tur (etter sommeren!)He he ja er mye rart.ja var de
Å så gøyAlexandria ❤ foreldrene hans kommer fra en bygd (stor by i forhold til vår standard) som er ca en time unna så hvert mye der også men elsker Alexandria![]()
Vi var i sharm el sheik på bryllupsreise for snart 5 år siden![]()
Det vet jeg alt om! Hjelper ikke å vekke dem tidligere heller for da bruker de bare bedre tidVi har diskutert på klær nå, 4 åringer er treige![]()
Sov litt her og der![]()
Men skulle ikke tiden da gått fortere?Skjønner jo det, du står liksom midt oppi det![]()
Var veldig fint, bestilte billigste rommet på Hilton og fikk egen hytte når vi kom istedenforÅ så gøy![]()
Oi, ja det må ha vært fint å være der på bryllupsreise![]()
I feel yaHer er det så opp og ned med den sovinga. Noen netter våkner ho ved midnatt og nekter å sove annetsteds enn inntil meg, andre netter sover ho omtrent natten gjennom. Litt frustrerende og aldri vite hva slags natt man får.
Jo de er ikke akkurat som vanlig pommes, men de er litt seigeJa,for de er jo ganske seige i utgangspunktet ?
Hoho da ble det jo litt søvnTja... litt her og der . Den tyngste søvnen var fra 7-8.![]()
Wow, det må jeg siVar veldig fint, bestilte billigste rommet på Hilton og fikk egen hytte når vi kom istedenfor![]()
var utrolig koselig og vet mannen vil tilbake, men Alexandria med familie blir heller prioritertWow, det må jeg siSå koselig
![]()
Det er tidlig. Men vil ho opp da,eller kan dere ligge i senga og slumre ?I feel yaher så er problemet at hun våkner 5-6 uansett om hun legger seg 19 eller 20:30
![]()
Idag ble det slumring en time før hun sovna i 5 tiden. Våkna en time senere daDet er tidlig. Men vil ho opp da,eller kan dere ligge i senga og slumre ?
Jaja, kanskje ikke rart som høygravid og mye spenning i kroppenDet var da en natt i det minste![]()
Å nei, så kjipt?Sliter med å huske en som har vært så elendig![]()
Så moro at han er det. Er du glad i å lese da?Jepp
Lesing er gull verd og han er åpenbart motivert
Greit å få seg en duppVeldig... får prøve å sove litt på dagtid tror jeg![]()
Hvor skal dere da?Nærmer seg. Håper bare formen er god nok til å dra![]()
Grattis med deeetOg nå var jeg der gitt![]()
![]()