Ja.. hvis ikke får vi ligge oss på midtenLov å håpe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. hvis ikke får vi ligge oss på midtenLov å håpe
ja det var det, men blir helt ødelagtVar sikkert godt det
Jaaa !Heia Island!!
Velkommen hjemNå er vi hjemme igjen.
Vi har kost oss veldig, men det er alltid godt å komme hjem igjen![]()
SykkelvognenHva Vant du ?![]()
Fotball i kveld?Det skal vi![]()
Tror dere rett og slett må være harde med hamHar prøvd å gått ut også, kan være rolig i kanskje 2 min også er det på an med gråt som eskalerer hvis vi ikke kommer inn igjen. Har prøvd det meste nå tror jeg men han er tydeligvis en sta gutt. Sjekket ut for ørene men kunne ikke finne noe der heller. Så er helt rådløse nå og tålmodigheten er blitt testet til det ytterste
Det m vi jaJa.. hvis ikke får vi ligge oss på midten![]()
Å hvor har dere vært?Ja veldig. Koset oss mye. Vært godt å komme hjem etter en helg borte![]()
Tror ikke de vinnerja det var det, men blir helt ødelagt
Jaaa !
Yes det stemmerFotball i kveld?
Da passet det bra med en god nyhet jaJa det vil jeg jo si, mannen ble jo like fornøydHan ringte meg å sa at tørketrommelen hadde tatt fyr
Så den gikk for ut fra badet!! Så var greit med en glad melding
![]()
Ja, har ikke akkurat vunnet storgevinsten i mitt liv førSkjønner du ble satt ut
Da trengte du det sikkertSovna på sofaen jeg![]()
Helt riktig innstillingNyte dem underveis ja.
Og virkelig. Jeg plukker opp når hun slipper ned. Ja, hun gjør det med vilje, men ikke for å plage meg. Hun ser: jeg slipper. Det kommer en lyd. (rykker litt til i det plastleken treffer gulvet med et pang) mamma henter. Det skjer mye spennende med den dee tyngdekraften. Virker det en gang til?
Ja. Tenk. Jeg tar ikke "da får den bare ligge der"- tilnærmingen, jeg plukker opp og mener at det er en del av greia.
Ja det gjorde detDa passet det bra med en god nyhet ja![]()
Oi, det er ganske heftig jaNei storebror hadde det litt for travelt (første antydning til fødsel Kl 00.15, første rie kl 00.30, ankom sykehuset kl 02.30 med full åpning og pressrier, fikk begynne å presse kl 3 og han var ute kl 03.13 alt på samme natt). Kan godt gå litt lenger tid denne gang![]()
I dag skal jeg faktisk se på siden Island skal spilleYes det stemmer
Men nå har du detJa, har ikke akkurat vunnet storgevinsten i mitt liv før![]()
Håper de kommer tilbake og scorer før pauseHeia Island!!
Ser dårlig ut nå daI dag skal jeg faktisk se på siden Island skal spilleSpennede,.