Håper du hadde en super kveldDaaa var jeg hjemme fra kino. Kom hjem til ett barn som sov i vogna og en mann som lå halvdæv på sofaen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du hadde en super kveldDaaa var jeg hjemme fra kino. Kom hjem til ett barn som sov i vogna og en mann som lå halvdæv på sofaen![]()
Det må være en rar følelse jaTror jeg ikke. Tok en negativ test 22.aprilmen tenkte jeg ikke skal si noe til legen om at jeg har noe som helst formening. Prøve å se om jeg kan få henvisning til ultralyd.. Eller kanskje jeg skal si at jeg er iallefall 8 uker? Vet ikke.. Slitsomt å ikke ha noen dato å forholde seg til...
Vi har øvd en stund, for ja, snu seg fra rygg til mage er jo en milepæl det.Så flink hun er![]()
Begynner og bli sterk nå![]()
Idag er det bursdagsfeiringGod morgen til deg også![]()
Hva skal du idag?
Veldig kjedeligNei det hjalp jo lite!også egg som er så kjedelig å vaske opp!
Er absolutt en milepæl jaVi har øvd en stund, for ja, snu seg fra rygg til mage er jo en milepæl det.
Håper dere får en fantastisk fin bursdagsfeiringIdag er det bursdagsfeiringfrøkna er 1 år på tirsdag men feirer nå
enn du?
Det er typisk, men blir godt når det blir ferdigVeldig kjedeligså måtte jeg ta det med en gang. Så det ble litt hyl fra frøkna
![]()
Hva skal du ha?Snakket medmamma på tlf i lang tid..
Driver å bestemmer hva jeg skal ha fra de
Godt det er flereNæhei, nysgjerrigheten selv
God morgen søtaHåper du hadde en super kveld![]()
Det er snadderVi spiste Nachos. Enkelt og godt![]()
Svinaktig godtDet hørtes godt ut!!!
Fin vakt?Hjemme av jobb![]()
Hvilken film?Fimen er igang iallefall![]()
Vi har nesten bursdag her også, men jubilanten ble 37 tidligere i uka, så det er ikke akkurat stort selskap. Bare ei kake, og bror min med familie, evt pappaIdag er det bursdagsfeiringfrøkna er 1 år på tirsdag men feirer nå
enn du?
Tenker å bake litt, kanskje få hjulpet naboen med å sy litt og lage molokhia til middag (arabisk mat)Hva skjer i dag damer ?