Nei da klarer hun seg nokDa trenger hun ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei da klarer hun seg nokDa trenger hun ikke
Om hin ikke vokser myeNei da klarer hun seg nok![]()
Åh skjønner. Var to år uten når jeg tenker meg om for tre år siden. Det var tungvindtFordi vi ikke har hatt penger til å kjøpe ny
Ja. Dama i skobutikken sa vi fikk bytte skoa om hun plutselig ikke passa de ved bhg start om vi ikke brukte de ute. Får støvlene i bursdagsgave fra søstra miOm hin ikke vokser mye![]()
Det har gått greit u grunn for vi er jo bare 3 stkÅh skjønner. Var to år uten når jeg tenker meg om for tre år siden. Det var tungvindt![]()
Så greit daJa. Dama i skobutikken sa vi fikk bytte skoa om hun plutselig ikke passa de ved bhg start om vi ikke brukte de ute. Får støvlene i bursdagsgave fra søstra mi![]()
Vi var bare to viDet har gått greit u grunn for vi er jo bare 3 stk
Ganske kjektSå greit da
Da burde det gæ greitVi var bare to vi![]()
Godt når man kan gjøre det sånnGanske kjekt![]()
Lenge nok det ja!Ja kjipt, 20 mnd uten er nok
Høres jo lurt ut og skulle gjort det samme må bare rive meg løs fra tvenNei skal man sove litt da tro
Er i grunn detLenge nok det ja!
Må løsrive meg fra PC jegHøres jo lurt ut og skulle gjort det samme må bare rive meg løs fra tven![]()
Nå var ncis ferdig så får forte meg før noe annet begynnerMå løsrive meg fra PC jeg
Nærhet er viktig. Men vanskelig å si hva msn skal og bør gjøre. Venninna mi har ei på to, ho sover aldri ei natt gjennom. Kommer alltid inn på soverommet til mammaen og pappaen sinNei. Vet ikke. Hun er og typen som ikke lett finner roen, og må hjelpes i søvn. Hun krøller seg inntil en av oss på natta så er mulig nærheten. Hs har heller ingen tips til oss ang nettene :/
Nei heldigvis ikkeHehe, har du susing i ørene?