Pippi er ganske smartHoho den tankgangen der likte jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pippi er ganske smartHoho den tankgangen der likte jeg![]()
Kult med konsertHurra, endelig juli!!!!!![]()
Skal dere noe gøy i dag?
Jeg skal på konsert med kidsa. Skal se Katastrofe og Freddy Kalas blant annet![]()
Så stilig, det blir kult!Vis vedlegget 185170
Gikk litt amok på toys r us. Nå blir det doctor mcstuffin for alle penga. Eneste som gjenstår er å finne kake bilde med samme tema![]()
Elsker pippiPippi er ganske smartstas med snart ett-åring i hus da?
God juliGod juli allesammen
Håper på fin sommermåned
Skal dere noe kjekt denne mnd?
Gleder megSå stilig, det blir kult!![]()
Bare det stopper å regne såKult med konsert
Her har vi ingen planer, kun taco til middag![]()
Hehe, ivrige stemødre liker viGleder megmoro å arrangere bursdag. Pluss at jeg har en stemor som er sinnsykt ivrig, hun tar jo helt av
![]()
Regner i bøtter her ogsåBare det stopper å regne så![]()
Kos dere med taco![]()
Men nå er den herTrodde aldri den skulle komme!
Det gjør jeg jaJobber du i dag?
ah så kjiptEtter noen runder hos MJ, hun hadde mareritt...
Ha feriiiiiiiieHallo godt folk.
Nå måned, nye muligheter.
Skal dere noe spennende denne måneden?
Kos dere i dagHurra, endelig juli!!!!!
Skal dere noe gøy i dag?
Jeg skal på konsert med kidsa. Skal se Katastrofe og Freddy Kalas blant annet![]()
He he det blir nok braVis vedlegget 185170
Gikk litt amok på toys r us. Nå blir det doctor mcstuffin for alle penga. Eneste som gjenstår er å finne kake bilde med samme tema![]()
Han prøver seg på den og men den går jeg ikke på for plager han tydeligvis ikke siden han aldri våkner av megHahaJeg får tilbake at jeg snorker selv
Da får du fart på beina kan jeg si degElsker pippifikk Astrid Lindgren dvd boksen for ett år siden. Så har sett de filmene en del ganger
Veldig moro med snart 1 åringgruer meg litt til hun begynner å gå
. Føler vi løper nok etter henne allerede så tør ikke tenke på hvordan det blir når hun begynner å gå, eller skal jeg si løpe
![]()
Er juli nå vettuMå komme meg over her og ikke fortsette i juni tråden, glemmer meg![]()