Skravletråd juli 2016

Hva gjør dere I dag?
Har vært hos mamma og spist middag og levert eldsten.
Lille U sover nå, og snart er frøkna også i seng.
Selv er jeg på vei ut døren og opp i skogen..

Hva gjør du?
 
Hei :) hvordan går det med dere? :)
Her går det fremover, uke 29+0 idag gleder meg til å bli normal igjen ;)
Jeg er 29+0 imorgen :D
Må si jeg gleder meg litt til permisjon starter ;) men aller mest til lillesøster kommer såklart :D
 
Ja hadde det kjempefint. Var spent på været. Var jo meldt litt av hvert iløpet av uka. Torden og mye nedbør. Men ble kjempe fint. Litt my klegg på siden med struts og rådyr... men gikk greit
Vi hadde nok det beste været som gikk an :) begynt med litt kaldt så vi måtte ha genser på, men det ble fort varmere og solen kom frem. Heldigvis ble det ikke for varmt, det holdt seg sånn passelig :)
Jeg er helt ekstrem på klegg, får nesten panikk, men tror jeg slo 4, kanskje 5 klegg på hele dagen vi var i parken :D
 
Huff da, håper det gikk greit på slutten:)
Siste timen sov hun
Litt intenst frem til det.

Ingen konkrete planer om ny langtur før neste sommer. Vi får se etterhvert, litt avhengig av om mannen får jobb og når snuppa får bhg om vi drar noe i høst eller vinterferien. Definitivt ikke jul. Og neppe påske. Får se.
 
Vi hadde nok det beste været som gikk an :) begynt med litt kaldt så vi måtte ha genser på, men det ble fort varmere og solen kom frem. Heldigvis ble det ikke for varmt, det holdt seg sånn passelig :)
Jeg er helt ekstrem på klegg, får nesten panikk, men tror jeg slo 4, kanskje 5 klegg på hele dagen vi var i parken :D
Tror jeg slo minst 10 :D er litt små panisk ;) jeg hater klegg, blending og andre bitere. Vi kjørte dit på fredag, men skulle ikke inn før lørdag pga billettene vi hadde. Men var veldig pent på fredag. Mye folk inne da... mindre på lørdag. Var like greit :) mindre kø på aktivitetene ;)
 
Jeg er 29+0 imorgen :D
Må si jeg gleder meg litt til permisjon starter ;) men aller mest til lillesøster kommer såklart :D
Siden jeg er sykmeldt så tenker jeg ikke så mye på når permisjonen starter egentlig.
Men blir godt å få kroppen min tilbake ;)
 
Back
Topp