Skravletråd JULI ❤

God morgen alle sammen. Var deilig å komme hjem igjen.

Forrige mandag ble en grusomt lang dag gitt. Båten som skullr gå 2015 fra Kr.Sand til Hirtshals blr utsatt mye og gikk ikke før 2245. Så vi var ikke fremme på Jambo feriepark før kl 0230 ca. De sovna siste 30 min før vi var fremme [emoji23]

Ellers har dagene vært fylt med Fårup sommerland (kjøpte ukeskort), Aalborg zoo, grilling, Bilka, restaurant, bading på Jambo og loppemarked. På kveldene ble det Catan spilling og kortspill :D

I går skulle jeg og unga hjem og båten skulle gå 10. Utsatt til 1025. Men det gikk fint. Verre med bølgene og minste jenta spydde hele veien hjem til Kr.Sand :( Eldste sov hele turen på båten. Så en superstressa mamma som egentlig blir båtsyk, var i full oppvask og trøstemodus med hu. Ett nederlandsk par satt ved oss og tror hu så jeg stressa litt. Doen og papir var ved andre siden. Så jeg løp en del kan en si. Og de hjalp meg litt. [emoji7] Hurra for snille folk. Minste likte de også.

Ellers var minste utslitt i bilen og sov helst fra Søgne og hjem resten. Så ble vel nærmere 3 t søvn på hu i bilen plutselig da.

Og hjem til mannen som savna oss veldig. Og vi han [emoji7] Men nå er det ferie på oss alle 4 her.

Æsj. Siste bildet er det jeg fant på loppemarked. Men kom visst på hodet :(
1f00bee2f61f94ce23c083f445686300.jpg
892ae2a8582b4f88ae6eab642f30c9d0.jpg
4b137fca787ddc5df58555c2db0d7574.jpg
d2755b56ab5207ff34ee19cc121d27f5.jpg
Høres ut som dere hwr kost dere

Det skjønner jeg! Sliter du mer ved å reise?
Blir ekstra mas og stress kjenner jeg. Blir ikke like mye avslapping. Så får da litt ekstra. Men det går greit. Ei uke med nye og gode minner for barn og meg. Så skal det gå. Nå rolige dager hjemme med mannen :)

Fått innkallelse også i oktober i Haugesund til revmatalog nå. Så blir jammen småtravelt da gitt.

27. Sept nevrolog
28. Sept til 1. Okt til Spania.
2. Okt revmatalog

Hvertfall skjer det noe nå da

Blir ekstra mas og stress kjenner jeg. Blir ikke like mye avslapping. Så får da litt ekstra. Men det går greit. Ei uke med nye og gode minner for barn og meg. Så skal det gå. Nå rolige dager hjemme med mannen :)

Fått innkallelse også i oktober i Haugesund til revmatalog nå. Så blir jammen småtravelt da gitt.

27. Sept nevrolog
2. Okt revmatalog

Ja jeg forstår det godt. Tar energi! Men minner og opplevelser er godt og ha med seg :) Planer hjemme da, eller bare ta det på sparket?

Sååå bra du blir innkalt :D Synes det er helt supert. Skriv deg en liste om du orker.

Så digg med Spania! Hvor?

Ja jeg forstår det godt. Tar energi! Men minner og opplevelser er godt og ha med seg :) Planer hjemme da, eller bare ta det på sparket?

Sååå bra du blir innkalt :D Synes det er helt supert. Skriv deg en liste om du orker.

Så digg med Spania! Hvor?
Malaga tror jeg det heta. Er betalt ferie med mannens jobb :)

Tar det på sparket hjemme. Meldt sol i morgen. Håper å ligge på stranda da. Og grilling på ettermiddag med svigermor :)

Lørdag blir det skalldyraften med mann og venner.

Resten går nok litt på sparket. Har Kongeparkenbilletter. Så en dag må vi der hvertfall :)

Heisann:-) hvordan går det med dere alle? Håper dere har og har hatt fine feriedager. Selv har jeg logga nesten helt av de siste to ukene. Veldig deilig. :-) er fortsatt på ferie, men ferdig med travle dager med parker og storbyer og farting frem og tilbake:-) har storkost oss. Men veldig greitt med rolige dager uten planer og :D

Heisann:-) hvordan går det med dere alle? Håper dere har og har hatt fine feriedager. Selv har jeg logga nesten helt av de siste to ukene. Veldig deilig. :-) er fortsatt på ferie, men ferdig med travle dager med parker og storbyer og farting frem og tilbake:-) har storkost oss. Men veldig greitt med rolige dager uten planer og :D
Ikke vært her på 8 dager selv. Ferie skal nytes med familien [emoji7] Godt dere koser dere!

Her har endelig mannen tatt ferie også. Så nå skal den nytes videre sammen med han [emoji7]

27. Sept nevrolog
2. Okt revmatalog

Det var sånn akkurat ja

Back
Topp