Skravletråd JULI ❤

Sov 3 timer ila lørdag-søndag (hadde maserier...), og 3 timer natta som var (uten grunn.. Opp å tisse tusen ganger bare..).
Så.. Håper jeg får enten sove eller rier i natt. Grunnløs våkengreier er bare crap.
Krysser fingrene for først søvn, så rier!

Det skjønner jeg veldig godt!
Merkelig hvor lei man kan bli, selv når svangerskapet var så etterlengtet.
Men med lang prøvetid, og ekstra langt svangerskap (pga bekymringer, og at det er nå over to uker lengre enn forrige svangerskap..), så vil jeg bare ha premien min nå. [emoji85]

God morgen! Prøver å holde meg unna popcorntrådene her inne men akkurat denne prinsessedebatten.. Skrev alt jeg hadde på hjertet om det men klarte å viske ut før jeg posta [emoji23][emoji23] kan ikke bruke tid på å argumentere og diskutere!

Hehehe [emoji14]

Må vel besøke ja :)
Det må vi jo. Utenom de årene vi døper (og sikkert konfirmerer) unger er det ofte den ene gangen i året vi treffer svigerfar og familien. Og gjerne svigerinne også. Svigermor kommer jo til oss 2-4 ganger i året i tillegg så henne treffer vi mer.

Men ferien skal ikke for all evig fremtid være to uker her. Det skal helt klart kombineres som for tre år siden "er par dager, så tre dager i dyreparken og så ei ukes tid" som kan bli "noen dager, en uke i Danmark, og noen dager på returen" eller ei uke før etter etter avreise til varmere strøk fra Oslo? Eller rett og slett bare ei ukes tid og så hjem og annen dere derfra. Noe skal ordne seg og vi skal på annen ferie også etterhvert.

Last edited:
God morgen! Prøver å holde meg unna popcorntrådene her inne men akkurat denne prinsessedebatten.. Skrev alt jeg hadde på hjertet om det men klarte å viske ut før jeg posta [emoji23][emoji23] kan ikke bruke tid på å argumentere og diskutere!
Hvilken tråd er dette? :p

Ja, jeg elsker varmen[emoji1]
Jeg også. Og har begynt en "kampanje"

Nabojenta skal "til Syden" i år nemlig. Så ungene ble informert om hva det betyr. For de kjente ikke helt begrepet.

Et hotell i et land hvor det er varmt vær hver dag, hvor man kan dra og bade hver dag. Og at når man sier Syden så er ikke det et land, mer et begrep. Reelt skal naboen til Kreta.

Ungene mente Syden hørtes ut som et fint land.

Men de skjønte at å sette vår gamle hund sammen med koffertene på flyet ikke var en god ide (at hun ikke er velkommen på de fleste hotell tok jeg ikke med...)

Så bare vent. På sikt er det ikke bare jeg sol vil antyde til mannen at å reise til badevær er fint.

Men han slo tilbake der gitt

Han lovde dem at vi skal bade i år
Om det ikke blir vær til en dag på stranda skal vi i badeland. Det ser litt ut som badeland. ;-)

Vel. Årene får vise hva som skjer.

Back
Topp