Krysser fingrene for først søvn, så rier!Sov 3 timer ila lørdag-søndag (hadde maserier...), og 3 timer natta som var (uten grunn.. Opp å tisse tusen ganger bare..).
Så.. Håper jeg får enten sove eller rier i natt. Grunnløs våkengreier er bare crap.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for først søvn, så rier!Sov 3 timer ila lørdag-søndag (hadde maserier...), og 3 timer natta som var (uten grunn.. Opp å tisse tusen ganger bare..).
Så.. Håper jeg får enten sove eller rier i natt. Grunnløs våkengreier er bare crap.
Jeg og. Både søvnløs og rieløs gjør meg litt ekstra irritabel. [emoji14]Krysser fingrene for først søvn, så rier!
Det skjønner jeg veldig godt!Jeg og. Både søvnløs og rieløs gjør meg litt ekstra irritabel. [emoji14]
Merkelig hvor lei man kan bli, selv når svangerskapet var så etterlengtet.Det skjønner jeg veldig godt!
Likte den på 1990 tallet å liker den nåBra da?
God morgen til deg og resten av jentene her inneGod morgen alle sammen
Kanskje jeg mp sjekke denLikte den på 1990 tallet å liker den nå
God morgen til deg Kengu. Jobb?God morgen alle sammen
Høres perfekt ut!
Merker jeg er så irritabel om dagen...
Sur og grinete. TR kommer vel snart, for å toppe det hele... 3 dager til IKM. Har mistet motet helt.
En grunn til at vi ikkr gjør det
Hurra for at jeg er alene hjemme og kan spise pizza uten sambo sine dådyrøyne
Pizzaen var superliten! Aldri kjøpt den før. Nok for 1 person![]()
God morgen alle sammen
Det må vi jo. Utenom de årene vi døper (og sikkert konfirmerer) unger er det ofte den ene gangen i året vi treffer svigerfar og familien. Og gjerne svigerinne også. Svigermor kommer jo til oss 2-4 ganger i året i tillegg så henne treffer vi mer.Hehehe [emoji14]
Må vel besøke ja![]()
Hvilken tråd er dette?God morgen! Prøver å holde meg unna popcorntrådene her inne men akkurat denne prinsessedebatten.. Skrev alt jeg hadde på hjertet om det men klarte å viske ut før jeg posta [emoji23][emoji23] kan ikke bruke tid på å argumentere og diskutere!
Fortsette oppussing av hageGod morgen til deg og resten av jentene her inne
Noen som skal noe spennende i dag?
God dag til degGod morgen alle sammen
Jeg også. Og har begynt en "kampanje"Ja, jeg elsker varmen[emoji1]