Gratulerer så mye [emoji4]Ja[emoji7][emoji7][emoji7] hu kom 3/7 og ikke 18/7[emoji6][emoji13][emoji7][emoji7] jeg var sikker på at jeg skulle gå over tiden[emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye [emoji4]Ja[emoji7][emoji7][emoji7] hu kom 3/7 og ikke 18/7[emoji6][emoji13][emoji7][emoji7] jeg var sikker på at jeg skulle gå over tiden[emoji23][emoji23]
Kom så langt som å.brette buksene jeg hadde glemt var i tørkeskapet, tørre fra i går. Begynte på undertøyet fra trommelen men trøtt jente tenkte meg så jeg har rett og slett gått tur.Enig, det er bedre![emoji1]
Flink duSånn. Brettene gjennomført og pakking påbegynt. Ungene først.
Jeg leser fra listen, de finner frem og pakker. Litt ansvar må de ta så de vet hva de har med seg
Æsjda. Det skjønner jeg!Kom meg opp litt. Men er SÅNN vær ute. Blir litt sånn værsyk av det![]()
Jeg ordner liste over antall, de velger hva og pakker det. Lillemor pakker jeg selvsagt forFlink du
Pleier bare å pakke jeg for kb
Dvs gan skriver liste over hva han bør ha med
Gratulerer med detInnlegg nr 500 fra meg.![]()
Pakker hentet
Ny brstilling sendt til boozt
Nå må jeg henge opp klær![]()
Kom så langt som å.brette buksene jeg hadde glemt var i tørkeskapet, tørre fra i går. Begynte på undertøyet fra trommelen men trøtt jente tenkte meg så jeg har rett og slett gått tur.
Nå er vel det lyse tørt også, men greia med å brette på spisebordet er at snart er det middag.
Sånn. Brettene gjennomført og pakking påbegynt. Ungene først.
Jeg leser fra listen, de finner frem og pakker. Litt ansvar må de ta så de vet hva de har med seg
På vei for å hente mamma
Innlegg nr 500 fra meg.![]()
Kjekt med besøk.min bror med familie starter på reisen i morgen tidlig klokken seks så de kom ikke på besøk hit i dag. Vi skal i en bursdag i morgen men siden jeg er såpass bra ajour at der egentlig bare er mannen og hunden (som han pakker for) og reisemat etc (matpakken til lunsj lages mens vi spiser frokost, steker minibaguetter som fylles med valgfritt av salatblad, ost, skinke, fårepølse, tomat og paprika. Vi har somregel flest med salat og tomat og skinke og ost, evt noen med fårepølse i stedet for skinke og muligens parika heller enn tomat. Også tidvis da mellomste med fårepølse.) som ikke kommer til å være klart i dag, evt i morgen formiddag. Han vet at bilen skal være dønn klar og i alle fall delvis pakket fredag, men utsetter visst takboks og hundebur og støvsuging til i morgen virker det som. Hans valgHer ble jeg avbrutt i pakkingen av min bror med familie som kom på besøk[emoji12]
Ta en runde i kveld når alle sover tenker jeg[emoji2]
Gjort det sånn et par år. Mellomste har så sterke meninger om hvilke klær hun vil ha. Eldste bryr seg ikke, men får ta ansvar så han vet hva han har likevel.Smart måte å gjøre det på[emoji2]
TakkGratulerer med det[emoji1]