Skravletråd JULI ❤

Enig, det er bedre![emoji1]
Kom så langt som å.brette buksene jeg hadde glemt var i tørkeskapet, tørre fra i går. Begynte på undertøyet fra trommelen men trøtt jente tenkte meg så jeg har rett og slett gått tur.

Nå er vel det lyse tørt også, men greia med å brette på spisebordet er at snart er det middag.

Sånn. Brettene gjennomført og pakking påbegynt. Ungene først.
Jeg leser fra listen, de finner frem og pakker. Litt ansvar må de ta så de vet hva de har med seg

Jeg leser fra listen, de finner frem og pakker. Litt ansvar må de ta så de vet hva de har med seg

Flink du
Pleier bare å pakke jeg for kb
Dvs gan skriver liste over hva han bør ha med

Flink du
Pleier bare å pakke jeg for kb
Dvs gan skriver liste over hva han bør ha med
Jeg ordner liste over antall, de velger hva og pakker det. Lillemor pakker jeg selvsagt for

Deilig å være et døgn tidligere ute enn vanlige

Jeg pakker normalt dagen dør avreise. Altså i morgen. Også blir jeg ikke helt ferdig. For skjortene er ikke tørre. Det er mannens problem men hans klær er ikke ferdig pakket da. Toalettsaker "tar vi i morgen tidlig når vi har vært på badet" (jeg har bestemt at ingen av oss har fått ny tannkost på et par mnd så det får vi alle lørdag kveld. Medisiner pakkes hele brett og ikke det vi spiser av, alt kan pakkes. Vi trenger ny tannkrem så jeg har kjøpt en og den tar vi med. Skviser resten utav den gamle til vi drar. Ungene har ulike men klarer seg med en et par stell.) også er det "bare ha nedi bleier og olje og sånn", reisematen og bøkene og det der, også slik og sånn og jeg er trøtt så resten tar vi i morgen.

Som medfører at vi skal våkne, stelle oss. Pakke. Spise. Pakke resten. Fylle bilen
Og prøve å komme oss avsted før 12. Oftest klarer vi innen 13 i alle fall.

Vi har begynt i dag. Ok, så blir vi ikke ferdige i dag for skjortene er i maskina nå.

Ikke pakket bleier, faktisk ikke pakket for meg og lillemor, men funnet frem.

Men vi reiser ikke før lørdag, så i morgen skal alt være pakket og klart og en god del i bilen.

Kom så langt som å.brette buksene jeg hadde glemt var i tørkeskapet, tørre fra i går. Begynte på undertøyet fra trommelen men trøtt jente tenkte meg så jeg har rett og slett gått tur.

Nå er vel det lyse tørt også, men greia med å brette på spisebordet er at snart er det middag.

Her ble jeg avbrutt i pakkingen av min bror med familie som kom på besøk[emoji12]
Ta en runde i kveld når alle sover tenker jeg[emoji2]

Her ble jeg avbrutt i pakkingen av min bror med familie som kom på besøk[emoji12]
Ta en runde i kveld når alle sover tenker jeg[emoji2]
Kjekt med besøk.min bror med familie starter på reisen i morgen tidlig klokken seks så de kom ikke på besøk hit i dag. Vi skal i en bursdag i morgen men siden jeg er såpass bra ajour at der egentlig bare er mannen og hunden (som han pakker for) og reisemat etc (matpakken til lunsj lages mens vi spiser frokost, steker minibaguetter som fylles med valgfritt av salatblad, ost, skinke, fårepølse, tomat og paprika. Vi har somregel flest med salat og tomat og skinke og ost, evt noen med fårepølse i stedet for skinke og muligens parika heller enn tomat. Også tidvis da mellomste med fårepølse.) som ikke kommer til å være klart i dag, evt i morgen formiddag. Han vet at bilen skal være dønn klar og i alle fall delvis pakket fredag, men utsetter visst takboks og hundebur og støvsuging til i morgen virker det som. Hans valg

Smart måte å gjøre det på[emoji2]
Gjort det sånn et par år. Mellomste har så sterke meninger om hvilke klær hun vil ha. Eldste bryr seg ikke, men får ta ansvar så han vet hva han har likevel.

Back
Topp