Skravletråd JULI ❤

Plan.
Brette undertøy som veldig snart er tørt håper jeg.
Få henge lys vask i tørkeskap så den blir tørr og kan brettes. Sånnsett helst den først da så det ikke er så lenge til den kan brettes. Nei. Jeg liker normalt ikke å brette klær, men nå er jeg sååå klar for neste punkt på programmet. Telle opp. Finne frem og PAKKE!

Begynner vi i dag så blir vi vel ferdig med "trøtt, resten tar vi i morgen" som det alltid ender med, i morgen så vi ikke har noe igjen til lørdag. I morgen en ettårsdag og klargjøre bilen. Om vi fyller den i morgen kveld eller lørdag morgen uvisst, men støvsuge den. Få på takboks, sette inn hundebur og slikt i alle fall.

Jeg tviler muligens litt på at ferien blir sånn helst fantastisk. Men jeg er ganske klar for å komme meg avgårde likevel.

Jeg må gjøre det samme som deg når jeg kommer meg hjem fra byen[emoji2]
Elsker som kjent å vaske og brette så gleder meg[emoji1]

Ja, er det. Hu sover masse, men vil ikke sove alene.. Så får ikke gjort mye med sovende baby på armen[emoji23][emoji13]

Aha[emoji2] morsom serie? [emoji3]

Sånn er det gjerne [emoji28]
Hehe.. Uff. Skulle egentlig ønske jordmødre var flinkere til å forberede folk på barseltiden og sånt, jeg.. Vet ikke hvor godt forberedt du har vært altså, men vet at jeg med første ikke fikk NOE info.. Og det er sååå mange som går på en smell etter fødsel.. :/

Ja, den er gøy :D og spennende.

Jeg må gjøre det samme som deg når jeg kommer meg hjem fra byen[emoji2]
Elsker som kjent å vaske og brette så gleder meg[emoji1]
Jeg elsker det slett ikke, men å ta det med opp på spisebordet som jeg har gjort lenger for å ha plass til det son skal være med på ferie i enden er mer lystbetont enn å sitte i gangen utenfor vaskerommet i det minste

Sånn er det gjerne [emoji28]
Hehe.. Uff. Skulle egentlig ønske jordmødre var flinkere til å forberede folk på barseltiden og sånt, jeg.. Vet ikke hvor godt forberedt du har vært altså, men vet at jeg med første ikke fikk NOE info.. Og det er sååå mange som går på en smell etter fødsel.. :/

Ja, den er gøy :D og spennende.
Jeg har vært på sånn tematreff om første tiden hjemme med nyfødt, men syns ikke jeg fikk noe ut av det... Ikke noe jeg ikke har lært ved å se andre med barn.. Er mye jeg nå merker det er rart de ikke tar opp på disse treffene... Og det er nok litt ekstra fokus på at man er 2 i første tiden, det er jo ingen garanti selvom far har krav på fri er det ikke lett med evt halv lønn en mnd får å være hjemme.. Eller om man er alene mor... Og jeg merker at det å være alene hele dager ikke kan sammenlignes med det de snakker om på tematreff.. Far er selvstendig næringsdrivende så ikke bare å plutselig ta fri 2uker...

Uuu, kanskje jeg må prøve å se den etterhvert [emoji6] netflix?

Jeg elsker det slett ikke, men å ta det med opp på spisebordet som jeg har gjort lenger for å ha plass til det son skal være med på ferie i enden er mer lystbetont enn å sitte i gangen utenfor vaskerommet i det minste

Enig, det er bedre![emoji1]

Huffda. Klem [emoji173]
Kom meg opp litt. Men er SÅNN vær ute. Blir litt sånn værsyk av det :p
14746279f8f0ed31994a2d9e6549ef97.jpg

Jeg har vært på sånn tematreff om første tiden hjemme med nyfødt, men syns ikke jeg fikk noe ut av det... Ikke noe jeg ikke har lært ved å se andre med barn.. Er mye jeg nå merker det er rart de ikke tar opp på disse treffene... Og det er nok litt ekstra fokus på at man er 2 i første tiden, det er jo ingen garanti selvom far har krav på fri er det ikke lett med evt halv lønn en mnd får å være hjemme.. Eller om man er alene mor... Og jeg merker at det å være alene hele dager ikke kan sammenlignes med det de snakker om på tematreff.. Far er selvstendig næringsdrivende så ikke bare å plutselig ta fri 2uker...

Uuu, kanskje jeg må prøve å se den etterhvert [emoji6] netflix?

Man er kanskje to (noen ganger), men ofte er det mer naturlig at det går mest på mor, siden hun er den som ammer..
Her er det null tilbud. Bare sånn.. 'ta kontakt om du får problemer'. Men synes det er greit å forberede folk litt først, kanskje unngå problemene... :/

Hm. Aaaner ikke om det er på netflix.. Tror ikke det er på verken netflix. Viaplay eller hbo faktisk.....?

Back
Topp