Her ogFunker greit her i alle fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her ogFunker greit her i alle fall
Hyggelig daKommet meg i seng
Vi endte opp med å få mef overnattingsbesøk hjem
Legge seg [emoji173]Jeg skal prøve den etterhvert.
Akkurat nå prøver jeg å la være å sovne foran laptopen
Slitsom og herlig [emoji7][emoji7] sliter litt med hennes soving på natta, men sover på dagen når hu sover [emoji13] så begynner å hjelpe med energien [emoji4] og hu er jo sååå nydelig [emoji7][emoji7][emoji7] absolutt verdt søvn mangel[emoji7] koser oss masse [emoji7][emoji7]Heihei [emoji173]️
Alt vel i mammatilværelsen?
Jeg er begynt på ny serie [emoji23]
Veldig kjekt å kunne se varsler og ikke bli kastet ut osv..Her og![]()
Høres godt ut med kake [emoji4]HeiStekt en sjokoladekake og slappet av. Du da?
Er jo noe nytt å komme inn i! Jeg var så heldig med mi første.. Hun sov ca hele tiden. Var kun våken pga mat..Slitsom og herlig [emoji7][emoji7] sliter litt med hennes soving på natta, men sover på dagen når hu sover [emoji13] så begynner å hjelpe med energien [emoji4] og hu er jo sååå nydelig [emoji7][emoji7][emoji7] absolutt verdt søvn mangel[emoji7] koser oss masse [emoji7][emoji7]
Hvordan serie? [emoji4]
Ja enig. Deilig å få varsler igjen!Veldig kjekt å kunne se varsler og ikke bli kastet ut osv..
Holdt på å gi opp hele bv før jeg oppdaget tapatalk(ikke helt, men hadde nok ikke kunnet vært like aktiv)
Og vet at det dessverre er flere som har følt det sånn.. :/
Det er herlig!Ja enig. Deilig å få varsler igjen!
Det var litt godtHøres godt ut med kake [emoji4]
Slappet av, vaska
Klesvask og kosa baby[emoji7][emoji7]
Det håper jeg og [emoji173]Jeg regner ut hvor mye lillebror veier, ca, ut i fra et utgangspunkt i at han følger en kurve på -10% avvik, og med utgangspunkt i vekten oppgitt i BV sin babyapp...
Uansett. Poenget er.. I dag vil han altså være like tung som det storesøster var som nyfødt. (og hun ble født "for to uker siden")..
Ser på fødselsgreiene til meg og brodern at vi var ca like tunge som nyfødt, ikke mye som skiller - enda mamma gikk en uke lenger med ham. Så. Altså. Ja.
Poenget er at jeg håper babyT anser seg som ferdig snart [emoji14]
Hadde vært helt ok.. [emoji14]Det håper jeg og [emoji173]
Vente vente. Jeg er skikkelig nervøs kjenner jeg. Likner egentlig ikke meg. Vet ikke hva jeg er nervøs for heller. Om det er 2 timer med øyeundersøkelser av diverse slag, eller resultatet.
![]()
Enig!Hvilket hotell?
Mannen steker pannekaker til middag. Valgfritt tilbehør av å ha bacon inni eller til, de som har det til har syltetøy inni, syltetøy også lov uten bacon. Eller ha sukker på.
Sulten.
Skulle legge en snap ut på my story, endte med å med et uhell trykke med ekssjefen også. [emoji23] Jaaajaaa [emoji14]