Skravletråd JULI ❤

Heihei [emoji173]️
Alt vel i mammatilværelsen?
Jeg er begynt på ny serie [emoji23]
Slitsom og herlig [emoji7][emoji7] sliter litt med hennes soving på natta, men sover på dagen når hu sover [emoji13] så begynner å hjelpe med energien [emoji4] og hu er jo sååå nydelig [emoji7][emoji7][emoji7] absolutt verdt søvn mangel[emoji7] koser oss masse [emoji7][emoji7]

Hvordan serie? [emoji4]

Veldig kjekt å kunne se varsler og ikke bli kastet ut osv..
Holdt på å gi opp hele bv før jeg oppdaget tapatalk :( (ikke helt, men hadde nok ikke kunnet vært like aktiv)
Og vet at det dessverre er flere som har følt det sånn.. :/

Slitsom og herlig [emoji7][emoji7] sliter litt med hennes soving på natta, men sover på dagen når hu sover [emoji13] så begynner å hjelpe med energien [emoji4] og hu er jo sååå nydelig [emoji7][emoji7][emoji7] absolutt verdt søvn mangel[emoji7] koser oss masse [emoji7][emoji7]

Hvordan serie? [emoji4]
Er jo noe nytt å komme inn i! Jeg var så heldig med mi første.. Hun sov ca hele tiden. Var kun våken pga mat..
Håper jeg blir like heldig denne gang.. [emoji85]
Men uansett, så blir det jo bedre etterhvert. Rutinene kommer mer inn osv...

Mentalist! :D
Håper jeg ikke rekker se ferdig første sesong engang ;)

Veldig kjekt å kunne se varsler og ikke bli kastet ut osv..
Holdt på å gi opp hele bv før jeg oppdaget tapatalk :( (ikke helt, men hadde nok ikke kunnet vært like aktiv)
Og vet at det dessverre er flere som har følt det sånn.. :/
Ja enig. Deilig å få varsler igjen!

Jeg regner ut hvor mye lillebror veier, ca, ut i fra et utgangspunkt i at han følger en kurve på -10% avvik, og med utgangspunkt i vekten oppgitt i BV sin babyapp...

Uansett. Poenget er.. I dag vil han altså være like tung som det storesøster var som nyfødt. (og hun ble født "for to uker siden")..

Ser på fødselsgreiene til meg og brodern at vi var ca like tunge som nyfødt, ikke mye som skiller - enda mamma gikk en uke lenger med ham. Så. Altså. Ja.
Poenget er at jeg håper babyT anser seg som ferdig snart [emoji14]

Jeg regner ut hvor mye lillebror veier, ca, ut i fra et utgangspunkt i at han følger en kurve på -10% avvik, og med utgangspunkt i vekten oppgitt i BV sin babyapp...

Uansett. Poenget er.. I dag vil han altså være like tung som det storesøster var som nyfødt. (og hun ble født "for to uker siden")..

Ser på fødselsgreiene til meg og brodern at vi var ca like tunge som nyfødt, ikke mye som skiller - enda mamma gikk en uke lenger med ham. Så. Altså. Ja.
Poenget er at jeg håper babyT anser seg som ferdig snart [emoji14]
Det håper jeg og [emoji173]

Det blåser fælt her vi bor.. Bor liksom på en bakketopp, og fri sikt fremover og bakover.. Så.. Vinden er litt ekstra sterk akkurat her..

Irriterende.

Snuppa sovnet igjen. Og jeg ligger våken!

Jenta i magen er fullbåren i dag! Nå kan hun faktisk komme når som helst [emoji7] og hun har lagt godt på seg siden sist vekstkontroll - da var hun -13,2% og nå på tirsdag var hun -8,2%. Det er ikke store forskjellen men for meg betyr det at det går rette veien. Gleder meg sånn til å ta fatt på denne nye tilværelsen at jeg har ikke ord [emoji7]

Vente vente. Jeg er skikkelig nervøs kjenner jeg. Likner egentlig ikke meg. Vet ikke hva jeg er nervøs for heller. Om det er 2 timer med øyeundersøkelser av diverse slag, eller resultatet.

437fe00b56cc4a1cd25a06df9dceab9f.jpg

Håper det gikk bra med deg[emoji173]️

Mannen steker pannekaker til middag. Valgfritt tilbehør av å ha bacon inni eller til, de som har det til har syltetøy inni, syltetøy også lov uten bacon. Eller ha sukker på.

Sulten.

Pannekaker med bacon er godt[emoji1]

Back
Topp