Skravletråd JULI ❤

Pannekaker med bacon er godt[emoji1]
Det er det. Tar bare sånn tid å steke. Mannen steker fortere,hans er mer enn dobbelt så tykke, så slett ikke like mange

Jeg er her :)

Jeg regner ut hvor mye lillebror veier, ca, ut i fra et utgangspunkt i at han følger en kurve på -10% avvik, og med utgangspunkt i vekten oppgitt i BV sin babyapp...

Uansett. Poenget er.. I dag vil han altså være like tung som det storesøster var som nyfødt. (og hun ble født "for to uker siden")..

Ser på fødselsgreiene til meg og brodern at vi var ca like tunge som nyfødt, ikke mye som skiller - enda mamma gikk en uke lenger med ham. Så. Altså. Ja.
Poenget er at jeg håper babyT anser seg som ferdig snart [emoji14]

Hehe, håper babyT er enig med deg[emoji173]️

Jenta i magen er fullbåren i dag! Nå kan hun faktisk komme når som helst [emoji7] og hun har lagt godt på seg siden sist vekstkontroll - da var hun -13,2% og nå på tirsdag var hun -8,2%. Det er ikke store forskjellen men for meg betyr det at det går rette veien. Gleder meg sånn til å ta fatt på denne nye tilværelsen at jeg har ikke ord [emoji7]
Det er jo helt supert :D Godt innenfor normalen da jo :) Spennende å se når disse små dukker opp [emoji7]

Back
Topp