God morgen alle sammen
God kveld Kengu[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle sammen
God morgen
Sov for å si det mildt som en stein i natt [emoji4]
Vi fikk besøk igår så noe etter middagen [emoji4]
6.20 i morges....
Har vært det.Huff, det må ha vært en tøff opplevelse. Klem [emoji173]
Veldig, jeg har jo to rabattkuponger som går ut 14.7...
Hadde et gjennomsnittlig tempo på 6,3 km/t, vanlig gange er 5.
Holdt pulsen oppe det meste av veien og fikk totalt 621 intensitetsminutter.
Jo høyere puls, jo fler får jeg per minutt
Woops, liksom. [emoji28]Jaja [emoji23]
Han ødela dem litt da. Men fikk bollene mine [emoji7]
God morgen jenterStille i disse ferietider.
Neeida, bare kynnerene som er blitt hardere. Irriterende, synes det like godt kunne begynne [emoji14]Jasså, skjer det ting?![emoji1]
Lillafrosk sitter bare her med serien i dag. Litt irritabel, og skikkelig lei - men ikke noe progresjon mtp kynnerene mine [emoji14] Hadde to vonde i morges, og resten har vært bare ubehag. [emoji14]LILLAFROSK
Hvordan går det i dag?
Først for myk deig (dvs, de ble litt flate), og så brente han dem neeeeesten [emoji14]Brente han dem?[emoji12]
Men han prøvde i det minsteFørst for myk deig (dvs, de ble litt flate), og så brente han dem neeeeesten [emoji14]
Jeg kan forstå tanken din, men det ville ikke forandret noe [emoji173] Så vondt å miste noen slik...Har vært det.
Den fornuftige siden av meg sier det hadde vært verre om jeg hadde vært der siden det likevel ikke hadde vært noe jeg kunne ha gjort (han var ikke alene), den andre siden av meg, vel den andre siden av med legger litt skylden på meg selv siden jeg ikke var der...
Ikke sant [emoji23] Hahaha.Woops, liksom. [emoji28]
Skulle ut på my story likevel, så var ikke noe farlig [emoji23][emoji23]
Hjalp på bollesuget!Men han prøvde i det minste![]()
Enig med degGod kveld[emoji1]
Ja ferie er familietid og lite mobil[emoji4]
Forstår både irritabel og lei... Skal ikke mase på deg [emoji173] Men håper for deg.Lillafrosk sitter bare her med serien i dag. Litt irritabel, og skikkelig lei - men ikke noe progresjon mtp kynnerene mine [emoji14] Hadde to vonde i morges, og resten har vært bare ubehag. [emoji14]
Ved å hande går man stadig opp i nivå og får sånn 5-20% av neste handel om den er innen x dager.Hvordan får man det?![emoji1]