Lurer på om det også var der vi kjøpte vårSkeidarVar salg, så litt impuls. Vi skulle bytte sofa, men ikke akkurat nå egentlig. Kosta 15000,- men vi betalte 9000,-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på om det også var der vi kjøpte vårSkeidarVar salg, så litt impuls. Vi skulle bytte sofa, men ikke akkurat nå egentlig. Kosta 15000,- men vi betalte 9000,-
JaaDa har dere noe å se frem til![emoji1]
Alcudia??
Normalt sett ville jeg ha gått, men det har jeg gjort nok av i dagIkke så langt å kjøre, altså? Et par minutter..?
Men sjokoladepålegg er fin erstatning det [emoji28]
De har tjent bra på meg [emoji23]Bestilt masse greier fra wish [emoji23][emoji28]
Ikke sant [emoji23]Ja, i alle fall når man er dårlig til å prøve de andre veiene dit, gitt [emoji23]
Hva da?Bestilt masse greier fra wish [emoji23][emoji28]
Jeg virjelig hater kreft faktiskEnig med deg. Det er lov å hate kreft. For det er inget annet enn noe skikkelig dritt.
De hadde mye fintLurer på om det også var der vi kjøpte vår![]()
En fra skeidarSkeidar. Skulle egentlig vente, men var salg.
Så deilig! Åssen har dere?
[emoji173]Jeg virjelig hater kreft faktisk
Nei, dette er grunnet hoveddiagnosen. Trykket i hjernen legger også trykk på øynene. Dermed blir synsnervene hovne. Dette må behandles for å senke risikoen for å miste synet helt. Derfor avgjør det om de skal operere inn dren i hjernen eller ei. Medisinene kan ta det, ulempen er at jeg må fortsette å gå på de, og det tåler kroppen dårlig. Går bare ned i vekt, og nå er jeg litt redd det har krølla med nyrene. Får snakke med de i morgen. Og ja, jeg er sliten.... Veldig sliten og veldig lei. For MEG, hadde en operasjon vært det beste. Og det er de enige i, om bivirkningene jeg har fortsetter. Jeg skjønner at man ikke pirker i hodet til folk uten grunn, det er risiko, men de har og sagt at de ikke kan la medisiner stjele livskvaliteten min.
Jeg håper for deg, og krysser fingrene! Hadde vært så fint om du kunne blitt ferdig og bare fått lille snart [emoji173]
Kanskje det er samme bare bilde juger [emoji23]En fra skeidar![]()
Gøøy! Hva bestilte du?Bestilt masse greier fra wish [emoji23][emoji28]
Helt vannvittig i grunn å nå er han opoe i str 39 og 40 i sko og slt ble ekstremt mye dyrere.Uffda. Blir fort sånn, da, ja. Skrekkelig hvor fort det kan hope seg opp i kroner da [emoji33]
Ja, det synes jeg at jeg fikk med meg her. [emoji14]Normalt sett ville jeg ha gått, men det har jeg gjort nok av i dag![]()
Å livredd for å få det selv siden både mamma og papoa har hatt det[emoji173]
Ååh, sånn og forstå..
Nei, skjønner jo de ikke kan bedrive operasjoner i hodet hele tiden, men når dette tydelig er en plage for deg, medisinene ødelegger deg og du i tillegg ØNSKER å operere, så burde det ikke være så mye å spekulere på.. :/
Håper ting ordner seg snart, så du får se et lys i enden av denne tunellen...! [emoji173]️
Ja, det hadde det. Bare dumt kroppen og baby ikke hører så fort når jeg sier de bare kan sette i gang. [emoji14]
Var dwt jeg lurte på. Vår kostet også 15000 mener jegKanskje det er samme bare bilde juger [emoji23]
Det forstår jegÅ livredd for å få det selv siden både mamma og papoa har hatt det
Husker du hva den heter da?Var dwt jeg lurte på. Vår kostet også 15000 mener jeg