Skravletråd JULI ❤

Nei, dette er grunnet hoveddiagnosen. Trykket i hjernen legger også trykk på øynene. Dermed blir synsnervene hovne. Dette må behandles for å senke risikoen for å miste synet helt. Derfor avgjør det om de skal operere inn dren i hjernen eller ei. Medisinene kan ta det, ulempen er at jeg må fortsette å gå på de, og det tåler kroppen dårlig. Går bare ned i vekt, og nå er jeg litt redd det har krølla med nyrene. Får snakke med de i morgen. Og ja, jeg er sliten.... Veldig sliten og veldig lei. For MEG, hadde en operasjon vært det beste. Og det er de enige i, om bivirkningene jeg har fortsetter. Jeg skjønner at man ikke pirker i hodet til folk uten grunn, det er risiko, men de har og sagt at de ikke kan la medisiner stjele livskvaliteten min.

Jeg håper for deg, og krysser fingrene! Hadde vært så fint om du kunne blitt ferdig og bare fått lille snart [emoji173]

Ååh, sånn og forstå..
Nei, skjønner jo de ikke kan bedrive operasjoner i hodet hele tiden, men når dette tydelig er en plage for deg, medisinene ødelegger deg og du i tillegg ØNSKER å operere, så burde det ikke være så mye å spekulere på.. :/
Håper ting ordner seg snart, så du får se et lys i enden av denne tunellen...! [emoji173]️

Ja, det hadde det. Bare dumt kroppen og baby ikke hører så fort når jeg sier de bare kan sette i gang. [emoji14]

Uffda. Blir fort sånn, da, ja. Skrekkelig hvor fort det kan hope seg opp i kroner da [emoji33]
Helt vannvittig i grunn å nå er han opoe i str 39 og 40 i sko og slt ble ekstremt mye dyrere.
Så 1500 bare pp fotballsko og innesko denne mnd
Å så pluss på det jeg handlet i dag og før i uka så ja...

Ååh, sånn og forstå..
Nei, skjønner jo de ikke kan bedrive operasjoner i hodet hele tiden, men når dette tydelig er en plage for deg, medisinene ødelegger deg og du i tillegg ØNSKER å operere, så burde det ikke være så mye å spekulere på.. :/
Håper ting ordner seg snart, så du får se et lys i enden av denne tunellen...! [emoji173]️

Ja, det hadde det. Bare dumt kroppen og baby ikke hører så fort når jeg sier de bare kan sette i gang. [emoji14]

Ja, det var de som sa det også. Jeg har ikke nevnt at det føles rett, så de er jo inne på det. Men riksen som bestemmer. Og det notatet blir sendt på fredag.

Hm. Lurer på om det går an å skremme vannet av noen.

Back
Topp