Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Hm. Hinte litt hardere? [emoji56]Min tpk ikke hintet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm. Hinte litt hardere? [emoji56]Min tpk ikke hintet![]()
Hjalp ikkeHm. Hinte litt hardere? [emoji56]
[emoji22]Det er noe drit.. Hvis man da skal ta ferie så må man ta hensyn til hvor mange uker uten lønn man klarer seg på![]()
Bra han ordna opp da! [emoji8]Foten kuttet ut å virke skikkelig (isjias-greier tydeligvis) så jeg bare måtte sette meg.. Også sutret jeg bittelitt fordi jeg hadde en sykelig lyst på popcorn...
Også tok gubben hintet og ordnet litt for meg [emoji16][emoji16]![]()
Æsj. Dårlig.Hjalp ikke
Æsj får hente is da
Var litt sånn her i forfjor. Tok to uker med ferie, da..[emoji22]
Yep! Jeg har strålinger i høyrefoten når jeg sitter lenge, og venstrefoten kutter ut når jeg går/gjør for mye. Håpløst...Bra han ordna opp da! [emoji8]
Høres ut slitsomme bein da ja. Jaja. Ordne får han bare gjøre. Gevinsten kommer snartYep! Jeg har strålinger i høyrefoten når jeg sitter lenge, og venstrefoten kutter ut når jeg går/gjør for mye. Håpløst...
Så.. Tipper på han kun ordnet fordi jeg er såpass handikappet som jeg er nå. [emoji14]
Krone isÆsj. Dårlig.
... Hadde neppe funka her heller, om det ikke var for at jeg er skummelt irritabel og relativt handikappet for tiden. Best å blidgjøre meg [emoji85]
Men is er godt det og! Hvilken ble det..?
Ja.. Nå kan det egentlig bare begynne snart. 2 timer og 15 minutter til han regnes som fullbåren. Så.. Nå er det ok.Høres ut slitsomme bein da ja. Jaja. Ordne får han bare gjøre. Gevinsten kommer snart![]()
Godt det [emoji173]️Krone is
Fikk popcornGodt det [emoji173]️
Jeg ser på unbreakable kimmy Schmidt på Netflix [emoji16]God kveld [emoji173]️
Prøver se litt serier. Snart ferdig med sesong 12 av Criminal minds nå, så ferdig med serietitting om ikke lenge [emoji14]
Hva skjer hos dere andre?
Så bra! HeldigFikk popcorn![]()
Hva er det? [emoji14]Jeg ser på unbreakable kimmy Schmidt på Netflix [emoji16]
Takk, hadde brukt samme sett i svart om mannen hadde husket dem på jobbSå søt farge[emoji1]
Får jo lyst på hihiFine de også
Sjokolade eller jordbær?Krone is
Jordbær siden da får man begge deler siden det er sjokoladebit nederst i kjeksenSjokolade eller jordbær?
He he var billige nåFår jo lyst på hihi